Keiseren av Grønland Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er ingen levels men statistikk. Nivået spillet refererer til er hvor mange du har drept online osv. Du kan sjekke statistikken din i Personal Data eller hva den nå heter. Er det samme i Warhawk. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 eh, nei. det er levels også, som i faktiske levels. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jo, det er levels. Hvis du går på personal stats står det; Level *. Denne går jo selfølgelig oppover jo mer du dreper og vinner. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Men disse har ingen funksjon. Det er et dårlig ord å si levels fordi du blir jo ikke nødvendigvis bedre av det. Akkurat som rangen i Warhawk, det er basert på statistikken din, ikke noe mer. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) En level må vel ikke nødvendigvis ha noen funksjon? Det er en grei måte å indikere hvor mye man har spilt. Endret 8. juli 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 jo, levels har noe å si... accuracy, reload time, fart, etc... alle perks har levels. regner med at charen går opp i level når noen av disse går opp elns. Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hvorfor er det plutselig blitt slik at mange våpen i Drebin's shop er blitt borte? Den vanlige Desert Eagle, pistolen med 33 skudds magasin og flere har forvunnet. EDIT 1: 50 kalibers rifla er også borte EDIT 2: Jeg er på starten på 3 gjennomspilling, nettopp møtt Drebin (for 3. gang). Vil de komme i sjappa hans senere i spillet? Endret 9. juli 2008 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ja. våpenene blir unlocka slik som de ville blitt første gang du spiller igjennom. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 er det noen som har fått drebin maska? jeg har ikke fått den, og har sinnsykt mange våpen og kjøpt opp alle hos drebin... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 du må ha 60 forskjellige våpen tror jeg det var. De trengs ikke å være kjøpt fra drebin. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Hvordan snakker man med mic i MGO ? Helvete da, jeg får ikke til CQC i dette spillet i det hele tatt. Kaster folk i bakken, og så bare reiser de seg opp igjen. Endret 10. juli 2008 av Ramius Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 da dytter du vesntre joystick til siden når du grabber de, prøv å hold deg unna den når du grabber så skal det gå fint. nå fikk jeg drebin maska, var ett våpen jeg ikke hadde finni før Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan snakker man med mic i MGO ?- Helvete da, jeg får ikke til CQC i dette spillet i det hele tatt. Kaster folk i bakken, og så bare reiser de seg opp igjen. Bruker du CQC-skillen? Hvis ikke, får du bare kasta dem i bakken. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hva skjer igjen, når man runder spillet uten kills ?? fordi jeg præv på det nå... (eller får man ikke noe) Lenke til kommentar
4MB Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Les førstepost. Stealth Item - Complete a single-player session without instigating a single alert (caution is okay, but not alert). You can do this on any difficulty. Bandanna - Complete a single-player session without killing anyone (including bosses). You can do this on any difficulty. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) hva menes med "including bosses" på min vanlige save er jeg på båten siste akt, men jeg orker ikke tulle rundt på den nå (der har jeg drept folk uansett), og bandana er? for å spørre dumt:P OG når det er slik 20% off dag på drebin shop, er det samme tid som virkeligheten? Endret 10. juli 2008 av beanfan94 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 "Including bosses" betyr at du må ta ned bossene med tranq (Mosin Nagant etc.). Dette gjelder kun når bossen går i Beauty-form, i Beast-form kan du bruke hva slags våpen du vil. Bandana gir deg unlimited ammo. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hmm, nå kommer dume sprøsmål igjen, hva er tranq? sove gun? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Noen som vet om det kommer nye maps snart? Synes det er litt vel få baner man kan spille på. Går det forresten an å bruke mus og tastatur til MGO ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå