Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Klarte nå outer haven uten å bli oppdaget og samtidig samle inn litt flere rations til Scream Mantis:p Så var det hun da... feilet to ganger å for å si det sånn.

 

Det er et eller annet jeg ikke skjønner. Jeg klarer ikke å skade hun. Jeg bruker syringe, og jeg skyter hologrammet med globusen, jeg skyter også de to dukkene som svever rundt henne, men hun blir jo ikke skadet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan du runder spillet. De som får hawk er de som hjelper resistansen mye i act 1 og 2. Skal du få assassin tittel må du ta CQC på 50 stykker og drepe/stunne 50 stykker med kniv(kan kutte strupen på de i CQC, det teller for begge) og bli sett mindre en 25 ganger. Er massevis av slike tittler.

 

holder på med big boss tittelen nå, ikke drepe noen, ikke få en eneste alert og runde spillet på under 5 timer på big boss extreme.

Lenke til kommentar

For et spill! Har desverre ikke spilt noen av de forrige spillene, men ble faen så nysgjerrig på story'n etter å ha rundet 4'ern, så jeg har sittet å lest sammendrag i timesvis nå. Mye jeg enda ikke helt forstår, men herregud jeg er nesten sjokka etter å ha spilt dette spillet! Episk! Spesielt siste fighten mot Liquid. Aldri opplevd noe lignende i et spill.

 

Synes egentlig spillet kunne sluttet etter rulleteksten, ja. En slik ending hadde vært perfekt og minneverdig (ikke at det ikke er det allerede).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Eh? Når ble dette et rpg spill? Det er ikke noe levelsystem i MGS4.

Eneste stedet som går opp i level er hodet ditt, ettersom du lærer å snike bedre osv.

 

hørt om Metal Gear Online? (MGO)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...