Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten, oppdagen noe merkelig når jeg skulle skygge han fyren i act 3. Plutselig kom det en kar kledd i frakk og hatt frem bak et hjørne før han plutselig forsvant! Så ham noen ganger, men ble borte før jeg rakk å skyte ham. Noen andre som gidder å se om det går an å kverke'n? SPilte på boss hard, men tror ikke det skal ha noe å si.

Lenke til kommentar
Forresten, oppdagen noe merkelig når jeg skulle skygge han fyren i act 3. Plutselig kom det en kar kledd i frakk og hatt frem bak et hjørne før han plutselig forsvant! Så ham noen ganger, men ble borte før jeg rakk å skyte ham. Noen andre som gidder å se om det går an å kverke'n? SPilte på boss hard, men tror ikke det skal ha noe å si.

 

 

 

hahaha

samme her

 

bare han sto helt stille

fy faen jeg og kompisen min fikk jævlig noia haha

 

random fyr i frakk

Lenke til kommentar

Hm hva får du utav å runne spillet uten en eneste organic kill og ingen alarmer satt av?:O

 

og hva er de her statuene til, fikk en frog en igår rett etter jeg hjelper meryl og teamet mot frogsa:)

 

har ikke satt meg så mye inn i det=) hvis noen kunne forklare litt fyldig for meg hele greia:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ingen kills = bandana/unlimited ammo

ingen alarms = stealth camo/usynlig

 

de statuene er til å få "Solar Gun"

 

 

 

 

det står masse info i første post...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Etter en runde på liquid easy og en mengde restarts, fikk jeg til slutt 0 på både alerts, kills, continues og healing items, og fikk Bandana og Stealth. Får se til å prøve dem ut...og kjede meg gjennom to og en halv time til på MGO for å få Scanning Plug...

Lenke til kommentar

MGO er ikke det mest spennende onlinespillet ever, akkurat. Resistance var en god del morsommere...Dessuten er det få som engang bruker dette nanobot-systemet (SOP).

 

Dessuten har jeg møtt en del folk med ustabile netttverk som gjør at man må avslutte og når man endelig når en session med sneaking mission, avslutter hosten (ja, host!). Og til slutt har man bare 5 minutter pr omgang og to omganger pr spill, og det er bare disse 10 minuttene fra hvert spill som teller, og det går tregt mellom både omganger og runder. Dessuten kan de gå opptil ett minutt når lagene velges fordi noen ikke klarer å trykke Start-knappen for å begynne, eller noen somler i options. Tror jeg har brukt totalt over 13 timer på MGO til nå, selv om timeren står på 8:20...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...