Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skal prøve å kjøre gjennom spillet uten noen alarmer, og prøve å ikke drepe noen.

 

Men er det ikke litt vanskelig å unngå å drepe folk når man kjører med Drebin i sør-amerika?

Er det ikke litt vanskelig å unngå alarm på Outer Haven, når det kommer nye frogs hele tiden?

Og ubemannede maskiner (gekko, små sorte dyr med tre armer osv) regnes vel ikke som kills?

 

nr du kjører med Drebin, bare skyt på Gekkoene, og ta CQC på folka som klatrer på bilen din.

outer haven, kommer ikke frogs hele tiden, så bare ta deg god tid til å tranqe dem.

 

gekkoene og mini gekkoene, regnes ikke som kills.

Lenke til kommentar
Wææ

 

Fikk nettopp Big Boss emblem. Føles godt. Noen som trenger tips eller noe, bare spør!

 

En walkthrough på gamefaqs, takk :p

Tar altfor lang tid å skrive og jeg har ikke tålmodighet til det :p Kjørte mye "trial and error" før de forskjellige stedene satt. Spør om spesifikke ting, hvis det skulle være noe :)

Lenke til kommentar
Skal man gjøre det på Big Boss Hard, eller The Boss Extreme?

 

Extreme, desverre. Altså på det vanskeligste uten kills, healings, continues eller alerts og på 6 timer. LYKKE TIL!

 

Forresten, mini-gekkoene egentlige navn er Scarabs. Se scenen når Snake møter Big Mama.

Lenke til kommentar
hvordan tar jeg CQC på vamp? han vil ikke, jeg har til og med sett igjennom brifeings, men funker ikke, snake bare slår..
Pass på at du ikke har noe våpen i hendene, og det kan nok hende at du må skyte litt på ham før du tar tak i ham.

 

 

Må vell ha ett våpen i hånda tenker jeg meg . operator eller tranqul... så kan du nokk ta cqc på han ;) etter det er resten opp til deg og finne ut. men pass på og få livet hans eller stamina helt ned først :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Vamp må du få psyche/health til null. Trykk R2 for å fjerne våpenet i hånda, med mindre du sitter med en handgun, men kniv går ikke. Når Vamp reiser seg igjen går du bak ham og griper til før du bruker sprøyten (trekant), men vær sikker på at du har den klar først. Når du får inn sprøyten er det game over for Vamp.

 

PS: Må også holde inne R1 for å gripe.

Lenke til kommentar
Skal man gjøre det på Big Boss Hard, eller The Boss Extreme?

 

Extreme, desverre. Altså på det vanskeligste uten kills, healings, continues eller alerts og på 6 timer. LYKKE TIL!

 

Forresten, mini-gekkoene egentlige navn er Scarabs. Se scenen når Snake møter Big Mama.

Faktisk, er det under 5 timer, men resten stemmer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...