Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
selvsagt får man det. Bare å loade siste save når spillet er runda.

jeg leste et eller annet sted at man ikek gjorde det, men skal ikke si for sikkert, har ikke prøvd selv

Jeg leste også det, men ser ut som det ikke er sant, da jeg fant alle sangene jeg fikk første gang da jeg startet på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Driver og skal få stealth og bandana nå. Er ikke så vanskelig til nå. Det vanskeligste blir vel å unngå frogsene på bosser.

 

egentlig ikke, når du treffer Maryl og gjengen, skyter de alle frogsa for deg.

på første boss kan du gjemme deg under sengen og tranqe dem.

 

så bare ta deg tid og tranq dem først, på Shadow Moses er det litt stress for de kan våkne før du har drept bossen.

Lenke til kommentar
selvsagt får man det. Bare å loade siste save når spillet er runda.

jeg leste et eller annet sted at man ikek gjorde det, men skal ikke si for sikkert, har ikke prøvd selv

 

Har runda det tre ganger. Og jeg vet at man beholder sanger, masker, våpen, etc.

nå vet jeg hvor jeg leste det, helt på slutten av spillet, etter at du har fått items og sånt, så står det at du får alle tingene tilbake når du møter MKII roboten, utenom ipod sangene, sto det, men jeg må ha mistolket, for jeg antar man har ipoden med seg hele tiden, så de mener at man har ipod sangene fra første stund av! sånn må det vel bli

Lenke til kommentar

Skal prøve å kjøre gjennom spillet uten noen alarmer, og prøve å ikke drepe noen.

 

Men er det ikke litt vanskelig å unngå å drepe folk når man kjører med Drebin i sør-amerika?

Er det ikke litt vanskelig å unngå alarm på Outer Haven, når det kommer nye frogs hele tiden?

Og ubemannede maskiner (gekko, små sorte dyr med tre armer osv) regnes vel ikke som kills?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...