Gå til innhold

MGS4: Tips & Triks


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Det er Sunny som synger mens hun lager egg. Hakke peiling på hva tallene står for. Senere kommer hun med flere tall, den periodiske tabell og japanske navn, muligens noen fra credits...

 

Men ellers er vel de programmene i starten noen tilfeldigheter Kojima eller en eller annen fant på, antar jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg snart ferdig med andre gjennomspilling (med alle cutscenes), og det er min tur til å komme gjennom uten kills og alerts. Jeg har et par spørsmål i denne forbindelse:

 

Kan jeg drepe alt som ikke er mennesker? Gekkoer, de flyvende greiene og de små ballene? Hva med å bli sett av dem? Noen steder vil det være Umulig å ikke bli sett av de små ballene med armer ...

 

Er det noe sted jeg kan se om jeg har bomma, bortsett fra oppsummeringsskjermen etter hver akt?

 

Beastfasene kan jeg ta med skarpt?

 

Håper noen kan være så elskverdige å svare :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja du kan drepe gekkoene,de små ballene og i beast fasen.

hvis du har problemer med de små ballene bruk Chaff granade på dem.

du kan også tranqe de store gekkoene.

 

mot lutten der du løper igjennom en lang gang med små svarte baller kan du bare løpe skyte, ingen Alerts der.

 

nei du kan ikke se om du har bomma før slutten av acten.

men er du i tvil bare load spillet igjen.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
De programmene skal jo symbolisere hvordan TV ser ut i tidsperioden MGS4 pågår. Er jo diverse sære programmer, med blant annet gameshows om krig. De reklamene er jo for de forskjellige PMC-ene man møter i løpet av spillet.

 

Synes de programmene er fullstendig geniale! Viser virkelig hvor sinnsykt samfunnet

har blitt i MGS verdenen. :D

 

Anyways. Hvilke vanskelighetsgrad er anbefalt for gjennomspilling uten alerts og drap?

Får man stealthdrakten uannsett hvilken vanskelighetsgrad man spiller på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ja unsett hvilken vanskligehtsgrad, det morsomte er egentlig det letteste for man får då digg følelse når alt går så glatt og riktig.

Lenke til kommentar

Forresten, i tilfelle folk ikke har vært innom gamefaqs, er det fire passord folk har funnet ut av, som er fornavnene til fire amerikanske presidenter. Passordene er abraham, george, theodore og thomas, i lowercase. Dette er altså presidentene på Mt. Rushmore for de mindre opplyste ;)

 

Har forøvrig også funnet ut at tallrekken til Sunny ikke er et passord. Der er rett og slett ikke plass til verken av tallrekkene, act 1 eller 2, eller begge for den saks skyld.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...