S-r-ex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det er Sunny som synger mens hun lager egg. Hakke peiling på hva tallene står for. Senere kommer hun med flere tall, den periodiske tabell og japanske navn, muligens noen fra credits... Men ellers er vel de programmene i starten noen tilfeldigheter Kojima eller en eller annen fant på, antar jeg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 De programmene skal jo symbolisere hvordan TV ser ut i tidsperioden MGS4 pågår. Er jo diverse sære programmer, med blant annet gameshows om krig. De reklamene er jo for de forskjellige PMC-ene man møter i løpet av spillet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Litt merkelig at mission briefing 1 er "satt opp" sånn at du må nå den fra menyen, men det står i manualen at du "skal" se den før du starter new game. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Litt merkelig at mission briefing 1 er "satt opp" sånn at du må nå den fra menyen, men det står i manualen at du "skal" se den før du starter new game. Som i MGS1 da. Virker logisk at en skal se den først. Litt rart å starte rett på PMC-reklamene. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nå er jeg snart ferdig med andre gjennomspilling (med alle cutscenes), og det er min tur til å komme gjennom uten kills og alerts. Jeg har et par spørsmål i denne forbindelse: Kan jeg drepe alt som ikke er mennesker? Gekkoer, de flyvende greiene og de små ballene? Hva med å bli sett av dem? Noen steder vil det være Umulig å ikke bli sett av de små ballene med armer ... Er det noe sted jeg kan se om jeg har bomma, bortsett fra oppsummeringsskjermen etter hver akt? Beastfasene kan jeg ta med skarpt? Håper noen kan være så elskverdige å svare Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) ja du kan drepe gekkoene,de små ballene og i beast fasen. hvis du har problemer med de små ballene bruk Chaff granade på dem. du kan også tranqe de store gekkoene. mot lutten der du løper igjennom en lang gang med små svarte baller kan du bare løpe skyte, ingen Alerts der. nei du kan ikke se om du har bomma før slutten av acten. men er du i tvil bare load spillet igjen. Endret 22. juni 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Oki, takk. Tror jeg tar en backup av savefilen, og så saver en ny fil for hver akt, slik at jeg slipper å starte helt på nytt om det skulle gå galt. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 De programmene skal jo symbolisere hvordan TV ser ut i tidsperioden MGS4 pågår. Er jo diverse sære programmer, med blant annet gameshows om krig. De reklamene er jo for de forskjellige PMC-ene man møter i løpet av spillet. Synes de programmene er fullstendig geniale! Viser virkelig hvor sinnsykt samfunnet har blitt i MGS verdenen. Anyways. Hvilke vanskelighetsgrad er anbefalt for gjennomspilling uten alerts og drap? Får man stealthdrakten uannsett hvilken vanskelighetsgrad man spiller på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 ja unsett hvilken vanskligehtsgrad, det morsomte er egentlig det letteste for man får då digg følelse når alt går så glatt og riktig. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 frogs da? kan man drepe de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 nei, de er mennesker. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Forresten, i tilfelle folk ikke har vært innom gamefaqs, er det fire passord folk har funnet ut av, som er fornavnene til fire amerikanske presidenter. Passordene er abraham, george, theodore og thomas, i lowercase. Dette er altså presidentene på Mt. Rushmore for de mindre opplyste Har forøvrig også funnet ut at tallrekken til Sunny ikke er et passord. Der er rett og slett ikke plass til verken av tallrekkene, act 1 eller 2, eller begge for den saks skyld. Endret 22. juni 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva skjer om man skriver inn disse passordene da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Apropos. I act 2, eller 3 briefingen kan man se et nummer på den ene skjermen til Sunny. Taster du inn dette nummeret på det gamle kontoret til Otacon, når han ber om passordet han ga deg, får en 100 000 DP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hva skjer om man skriver inn disse passordene da? du får iPod sanger Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Sikker på at det ikke er codec-frekvensen til Drebin himself? For hvis man taster inn den (148,93) får man 100.000 DP EDIT: Endra frekvensen Endret 23. juni 2008 av Konnis Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er vel den som står så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Litt pirk, men tror det er 148,93. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 er ikke nok siffer afaik Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 men man får bare tasta inn en kode, en gang, så hvem velger en ipod sang fremfor 100,000 dp? når man ikke engang får beholde ipod sangene etter spillet er runda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå