ter_kris Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har nettopp investert i ny pc, med Aopen H600B kabinett. Leste en positiv test av dette kabinettet, derfor valgte jeg det selv om det var noe støy fra kabinettviften. Er det egentlig nødvendig med kabinettvifte så lenge jeg bare har én HD? Spesielt varmt blir det ikke. ------------------------------ Aopen H600B kabinett AMD XP2100 512 MB RAM MSI KT4-V MSI GeForce4 Ti4200 128MB Samsung DVD og brenner 7xUSB totalt Logitech MX700 mus Lenke til kommentar
JuB Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Jeg anbefaler kabinettvifter, CPU temp. min falt med 7-8 grader etter jeg satt inn kabinettvifter i mitt tidligere Cheiftec kabinett... Kommer vel ann på hva slags CPU og hvor mye stæsj du har i PC også, med tanke på varme utvikling... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Nødvendig er det jo ikke, men hvis det er en nyere 7200 RPM harddisk er det på det sterkeste anbefalt. Du kan jo kjøpe en Zalman FanMate, da... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bytt heller ut vifta med en mer stillegående. f.eks PAPST sin 12db-vifte...Det er bedre enn å fjerne viften Mvh tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå