Smackeroo Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Har tenkt å kjøpe meg et headset m/mikrofon, men lurer på et par ting. For det første bruker jeg briller, og jeg lurer litt på om bl.a. headsets som går bak hodet/nakken vil komme litt i veien i forhold til brillestengene? Noen som har noen formeninger om dette? For det andre vil jeg gjerne ha tips om hva jeg bør se etter i headsets, eller aller helst bare forslag om bra headsets m/mic til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Smackeroo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 *Bump* Må da være noen som har en mening her? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Trust 410 BASS Ganske kult og BILLIG! Grei lyd og slikt. Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Vil anbefale Koss R/65B Jeg kjøpte det forrige måned ( bestilte det fra USA fra nettbutikken deres) Koss' hjemmeside Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Trust 410 BASS Ganske kult og BILLIG! Grei lyd og slikt. Enig i at lyden er grei nok, men de er ikke så komfortable å ha på seg over lengre tid. Klemmer litt for mye over ørene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå