FuzzFuet Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Skal ikke ha noe å si, viften tåler så klart å kjøre på fult i +- 10 sek. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Begynner nesten å lure på om problemet med min PS3 40GB er blu-ray-drevet .__. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Har du link til der du kjøpte den Einar? FInner den ikke på CDon :S Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Tror ikke de har bundelen med GT5:P lengre. Men de har en med to spill og en blu-ray film på lager til 4299kr. Bare søk på "playstation 3" så finner du den. Eller se her: PS3 Edit: Det går ikke å linke dit.. Endret 8. juli 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Veldig godt tilbud. Men kjøpte 40GB på Spaceworld idag. Ganske støyfri, selvom jeg hører den litt i tunge spill. Mye bedre med støyen enn den 60GB jeg hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå