tidus2k4 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei Ser at når jeg går på www.spiderman.no, så blir jeg redirectet til www.game.se Kan jeg bestille til norge derfra, og vil jeg i såfall måtte betale moms? eller har de en felles skandinavist side, alla cdon.com? Noen som vet? Nevermind tror jeg.. sto kun sweden på checkout :\ so much for mgs4 limited edition. Endret 11. juni 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er vel ikke lenge siden de ble kjøpt opp så kan vel ta litt tid før alt er i orden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er det ikke godt over 1 år siden de ble kjøpt opp ? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Er det, så dem tar seg tid. Eller så gidder dem ikke og satse noe særlig på det norske markeded. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 MomsSamtliga priser är inklusive moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå