Dingy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Spørsmålet er enkelt, jeg er rimelig grønn på dette feltet og fant ut at det er bedre å spørre her enn i butikken. Jeg trenger en telefon eller PDA som er full god til å kjøre vanlige windows programmer. (sånn at programmer jeg bruker på PC-en fungerer rett over)... Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 hjelp....? ingen som har noen gode forslag Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det finnes ikke. Ganske enkelt. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 åh... trodde det skulle være en smal sak jeg... faktisk ikke tenkt tanken på at det ikke skulle gå ann engang. Så "Windows mobile" støtter virkelig ikke ".exe" filer/windows programmer? (er ett lite enkelt program jeg skal bruke) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 åh... trodde det skulle være en smal sak jeg... faktisk ikke tenkt tanken på at det ikke skulle gå ann engang.Så "Windows mobile" støtter virkelig ikke ".exe" filer/windows programmer? (er ett lite enkelt program jeg skal bruke) WM bruker .exe filer ja, men de må lages spesielt for WM. Er det et program du har skrevet selv? I tilfelle lar det seg ordne å lage en WM versjon av programmet. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Okei. Nei, er dessverre ett program jeg har lastet ned. Hadde jeg hatt "peiling" nok til å lage programmer så hadde det jo vært lys i enden av tunellen, men den gang ei Endret 1. juli 2008 av Dingy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå