After Dark Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tideligere i dag, ca. kl. 3 tror jeg rapporterte jeg et innlegg som inneholdt dette: Ser du, når du lar ditt hat for Israel blende deg for opplagte gode idéer så har du røpet deg selv som en jødehater. La oss nå bare være helt ærlige her. Du har bestemt deg for å være imot Israel og jødene, uansett hva faktaene egentlig er Denne brukeren som skrev det kalte en annen bruker (undertegnede forøvrig) for en jødehater, noe jeg absolutt vil kalle et personangrep. Nå har ingen ting skjedd, innlegget står der enda. Tror jeg gjorde rapporteringen riktig også. Trykket på rapporter, skrev hva jeg mente var regelbruddet og sendte rapporten. Kan det være at noe med rapporteringen gikk galt? Kan det være at den ikke ble sent? Hvis ikke synes jeg det er veldig underlig at dette innlegget står i tråden fremdeles. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Den lå i rapporteringslisten, men var ikke tatt enda grunnet lang liste. Det skal være ryddet opp i nå. Så ja, du gjorde helt riktig det var bare vi som var litt i overkant trege. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Ok. Takk for svar. PS: Fantastisk første linje i signaturen din. Endret 11. juni 2008 av Glimti Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg