Faktum1 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei. Lurte på om jeg har grunnlag for å klage på standpunkarakteren jeg fikk i fransk B-språk. Fikk 4, men mener jeg fortjener en femmer. Har fått 5er på nesten alle stilene vi har hatt i dette semesteret. på alle gloseprøvene har jeg fått alt riktig. På heldagsprøva fikk jeg 4+ imens jeg har fått 4+ på det muntlige vi har gjort. Har ellers vært meget aktiv i klass (tror jeg har vært den nest mest aktive til å svare på spørsmål . Fikk forøvrig 5er til jul. Har jobbet utrolig hardt med fransken, men er prøvene osv. som selvfølgelig teller. Vet at jeg ikke har en klar femmer, men føler at læreren ikke liker meg så godt liksom. Vi har aldri krangla eller noe, men har bare fått den følelsen. Gjør det bra på skolen, men er ikke noe svigermorsdrøm, veit jeg kan være ganske dominerende, macho, voldelig og tøff i kjeften til tider. Imidlertid skal jo ikke personligheten min ha noe å si for karakteren, men hva jeg presterer i faget skal være avgjørende for karakteren. Føler at hvis jeg hadde vært jente hadde jeg fått 5ern. Har alltid prøvd å vært hyggelig mot læreren. Når jeg spurte hvorfor jeg ikke fikk 5er svarte hun at det først og fremst gjaldt uttalen. Vet at jeg ikke har noen sterk 5er i uttale, men faen føler ikke at de skal trekke så veldig mye ned. Er forresten første året denne læreren er lærer på videregående. Takk for svar Endret 11. juni 2008 av Faktum1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå