Gå til innhold

BK: Lupiner i Solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knallkult perspektiv på det tredje bildet, det du selv var mest fornøyd med. Likte også nummer to. Hadde vært interessant å høre hva beskjæringsproffer ville gjort med dette, om de ville gjort noe i det hele tatt. Nummer tre skjemmes dessverre litt av de skrå linjene. Flotte farger.

Det første bildet blir litt kjedelig for meg. For mye svart forgrunn, og ikke noe til å bryte det massive.

HDR-bildet var ok, men synes kanskje ikke du var så heldig med skyene. De mørke var litt vel mørke og ligger litt som kladder oppå motivet. Synes kanskje også hele bildet blir bittelitt mørkt, slik at jeg mister noe av detaljene i forgrunnen, som vel HDR skal få frem.

Lenke til kommentar

Synes bilde nummer to er det mest komplette.

Komposisjonen i nr 1 er ufullstendig og heller for mye mot den sorte knollen som egentlig ikke har noen funksjon. Det er mulig at et bilde bare med skyene hadde vært bedre.

Nummer to er flott, med lupinene som strekker seg mot himmelen. Dette forteller meg noe og er et annerledes og flott perspektiv.

Nummer tre skjemmes av uklare strå eller noe slikt og HDR bildet blir liksom litt for mye av det gode. Det er verken siluettbilde eller veibilde eller skybilde.

Synes det er litt vel mye med fire bilder på en gang!

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Når det gjelder uskarphetene i gresset, syntes jeg selv det var en fin effekt, selv om strået i midten kanskje var litt i overkant. Hadde nemlig lyst til å få til dybdefølelsen i gress-silhuettene i stedet for en 2d-kulissfølelse.

vist de stråene som er helt uklare (og egenltig bare ser ut som streker), hadde vert fjernet hadde det nesten vert som å ligge i gresset der selv. mtp. at stråene/blomstene på sidene gir en følelse av sidesyn.

edit: jeg har ikke peiling. bare skriver det som virker riktig for meg.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Tusen takk for tilbakemeldinger!

Var i ekstase under dette tidspunktet, og bare knipset som gal x) Himmelen og lyset den kvelden gjorde så jeg nesten fikk dårlig samvittighet av å sitte inne resten av kvelden og spille poker med gjengen. :cool:

hehe.. om penger? skal vi sende snuten etter deg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...