sebbi97 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Haraldur F. Gudmundsson Veigar Pall Gunnarsson Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Freddy dos Santos Karim Essediri Magnus Waade Myklebust Somen Tchoyi Espen Hoff Marek Sapera Håkon Opdal Theodor Elmar Bjarnason Jo Sondre Aas Rene Klingbeil Bare BY!!!!!!!!!!!! Endret 23. juni 2008 av sebbi97 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Vadim Demidov Bare BY!!!!!!!!!!!! byr dos santos og tchoyi i gull for demidov.. deal? Lenke til kommentar
sebbi97 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Vadim Demidov Bare BY!!!!!!!!!!!! byr dos santos og tchoyi i gull for demidov.. deal? har dos santos i vanelig hvis du tar en an istedent for dos santos er det kansje deal men han må være GULL Endret 11. juni 2008 av sebbi97 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Vadim Demidov Bare BY!!!!!!!!!!!! byr dos santos og tchoyi i gull for demidov.. deal? har dos santos i vanelig hvis du tar en an istedent for dos santos er det kansje deal men han må være GULL ok jørgen horn i gull.. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Vadim Demidov Bare BY!!!!!!!!!!!! byr dos santos og tchoyi i gull for demidov.. deal? har dos santos i vanelig hvis du tar en an istedent for dos santos er det kansje deal men han må være GULL ok jørgen horn i gull.. tchoi spiller ikke i stabæk lengre sebastian!! han er gått til et østerikstkt lag! så hvis du bruker han får du ikke poeng! Lenke til kommentar
sapi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Vadim Demidov Bare BY!!!!!!!!!!!! byr dos santos og tchoyi i gull for demidov.. deal? har dos santos i vanelig hvis du tar en an istedent for dos santos er det kansje deal men han må være GULL ok jørgen horn i gull.. tchoi spiller ikke i stabæk lengre sebastian!! han er gått til et østerikstkt lag! så hvis du bruker han får du ikke poeng! disse tre gullene mot demidov 1.magnus powell i gull 2.daniel berg hestad i gull 3.thomas myhre i gull deal! Lenke til kommentar
sebbi97 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Vadim Demidov Bare BY!!!!!!!!!!!! byr dos santos og tchoyi i gull for demidov.. deal? har dos santos i vanelig hvis du tar en an istedent for dos santos er det kansje deal men han må være GULL ok jørgen horn i gull.. tchoi spiller ikke i stabæk lengre sebastian!! han er gått til et østerikstkt lag! så hvis du bruker han får du ikke poeng! disse tre gullene mot demidov 1.magnus powell i gull 2.daniel berg hestad i gull 3.thomas myhre i gull deal! Har Byttet han bort!!! Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei!!er det noen som byr på kortene mine?? Diamantkort: Johan Lædre Bjørdal Gullkort: Dan Thomassen Jonas Ueland Kolstad Freddy dos Santos Daniel Berg Hestad Karim Essediri Magnus Waade Myklebust Somen Tchoyi Jørgen Horn Jo Sondre Aas Bare BY!!!!!!!!!!!! Jeg byr Theodor Elmar Bjarnason i Gull (Han spiller Fast på lyn) Jan Michalsen i Gull (Han spiller fast på Ham-Kam) og et gult kort mot Daniel Berg Hestad i gull DEAL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg