Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) The Incredible Hulk (Universal Studios, Orlando): Se filmen hos Youtube Terminator 2: 3D ((Universal Studios, Orlando) Shrek 4D (Universal Studios, Orlando) Revenge of The Mummy: The Ride (Universal Studios, Orlando) TWISTER Ride it Out (Universal Studios, Orlando) The Twilight Zone Tower of Terror (Walt Disney Resort, Orlando) Indiana Jones Epic Stunt Spectacular (Walt Disney Resort, Orlando) Speedmonster (Tysenfryd) Det er sikkert flere, men jeg tok dem jeg har hatt det mest morsomt med. Så, hvilke har du hatt det morsomst med? Diskuter også gjerne rundt de forskjellige parkene / attraksjonene EDIT: Endret emnetittel fra :"Hvilke berg- og dalbaner, karuseller o.l har du tatt, og hvilke syns du er de råeste?", til: "Fornøyelses parker, hvilke har du vært i og hvilke attraksjoner syns du er de råeste?" Endret 12. juni 2008 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Enig med trådstarter på en av disse: Revenge of The Mummy: The Ride (Universal Studios, Orlando) var utrolig gøy. Likte også Space Mountain (Disneyland både i Paris Og Florida) ^-^ Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Fikk aldri tatt The Hulk, jeg ... Alltid så lang kø. Kunne tenkt meg å ta Revenge of The Mummy (Universal studios) og Expedition Everest (Disney world) igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Må bare legge til at på Epcot senteret så spiste jeg FREIA-melkesjokelade. Snakka på norsk til han som sto i kassa Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ^Gøy ... Men er det sånn at alle i den norske paviljongen må være norske, eller holder det at de er skandinaviske? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De er norske utvekslings-studenter. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 På den norske paviljongen i Epcot spiste jeg skolebolle og skive med laks på ^^ Var 3 norske der og hu eine jenta var ganske søt (A) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Spiste skolebolle jeg også, og lefse , det eneste som ikke hadde blitt oversatt til engelsk Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Yay. Spiste skolebolle der jeg og^-^ Det var awsum. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Hmm.. er litt berg-og-dalbane entusiast, så har blitt en del parker etterhvert.. Tusenfryd Liseberg (SE) Tivoli København (DK) Dyrehavsbakken (DK) De Efteling (NL) Universal Studios (US-FL) Six Flags New England (US-MA) Six Flags Magic Mountain (US-CA) Six Flags Over Texas (US-TX) Cedar Point, (US-OH) EuroDisney (FR) Disney World (US-FL) Universal Studios (US-CA) Paramount Kings Island (US-OH) Busch Gardens (US-FL) [pluss noen enkeltsteder i og rundt Las Vegas; Manhattan Express, Desperado etc] og av alle disse er uten tvil Millennium Force den beste og råeste. Helt sinnsyk opplevelse Andre bra er The Beast, Son of Beast, Raptor, Riddler's Revenge, Superman - The Escape. Endret 12. juni 2008 av pax1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå