Pañolada Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei. Viste ikke helt om jeg skulle poste i "lurer du på hva sangen heter"- tråden, eller om jeg skulle lage en egen tråd, valge datt da på sistnevte. (hvis det skulle vært gjort motsatt så bare steng denne) Det jeg da lurer på er om noen har no tips til en sang som passer bra til drømming/tilbakeblikk/mimring i film? Tenkte litt på den Chariots of Fire, men den passa ikke helt. Så om noen vet om en (eller flere) sang(er)som kan passe til drømming, o.l. så post det gjerne her, takker. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Drømming: Brian Eno - An Ending Tilbakeblikk: Chicane - Time of Your Life Introen til Orbital - Halcyon + On & On kan også passe til både og. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Litt klisj: Everly Brothers - "All I Have To Do Is Dream" Soul2soul - "Back to life back to reality" Israel Kamakawiwo`ole - "Somwhere Over The Rainbow" Deep Forest - "Marta's song" Puccini - "La boheme" Alexander borodin - "Furst igor" Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Takker for svar. Går for Alexander borodin - "Furst igor", den passa velfig bra inn. Denne kan vel egentlgi stenges da Endret 12. juni 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå