Windows8 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei! Jeg har 3 døde piksler på min snart 2 år gamle laptop. Garantien går ut etter 2 år, men hva kan jeg gjøre? Har jeg rett til å klage på et par døde piksler? Takk på forhånd. Endret 11. juni 2008 av RePaC Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vel litt avhengig av kvalitet og produksjonsstandard skjermen din følger, mener det er "tillatt" med noen døde pixler. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg betalte 13k for den, så forventa litt mer, sendte den også inn en gang for bytte av skjermkort. Jeg kjøpte den fra elkjøp forresten Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hmm... No skal ikkje eg rakke ned på elkjøp (har aldri handla der), men eg leste ein tråd i går (eller dagen før) om ein som klaga på servicen til elkjøp. Så dersom det berre er eit par daue pixlar trur eg nok ikkje du får noko igjen for det... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det finnes regler for hvor mange døde pixler en skjerm kan ha, før du har krav på bytte. Noen skjermer kommer også med "0-feil-garanti", men det har jeg ikke vært borti på bærbare maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå