pumazz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har laga dette lille artige programmet her: @echo off @title Track website @color 00 echo. echo -------------------------This program is made by Pumazz------------------------- ping localhost /n 4 -w 100 >NUL cls echo Website address: set /p adress= cls @color 02 tracert %adress% -h 30 pause cls @color 00 start iexplore "http://www.ip-adress.com/ipaddresstolocation/" pause exit og jeg lurte på om det var mulig å få den til å skrive i programmet hvor denne ip'en er henn (sån som www.ip-adress.com/ipaddresstolocation gjør), eventuelt gå via www.ip-adress.com/ipaddresstolocation hvis den ikke klarer selv... Takk Pumazz Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) 'Nei, du kan ikke finne ut hvor du er i verden utelukkende med batch-programmering. E: Velkommen til forumet Endret 11. juni 2008 av Garanti Lenke til kommentar
pumazz Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) 'Nei, du kan ikke finne ut hvor du er i verden utelukkende med batch-programmering. Hva må jeg gjøre da? og Kan jeg få programmet til å skrive inn ip-adressen den finner inn i søkefeltet i www.ip-adress.com/ipaddresstolocation? edit: Velkommen og velkommen... har vært medlem i over 5 mnd Endret 11. juni 2008 av pumazz Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du kan kjøre et script eller et program som forteller hvor du befinner deg gjennom kommandolinjen (dvs. batch). Ang 'velkommen' så så jeg bare på postcounten Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Kanskje denne kan hjelpe deg litt? @echo off :start cls echo Write the ip-adress you want to trace: set /p ipadresse= if %ipadresse% equ %ipadresse% goto trace :trace start iexplore.exe "www.ip-adress.com/ip_tracer/%ipadresse%/" echo. echo If u want to trace more ip adresses, write "trace", if you want to exit, write "exit". set /p valg= if /i %valg% equ trace goto start if /i %valg% equ exit goto exit goto start :exit exit Putta sammen koden i full fart, saa jeg gir ingen garanti for at den er helt perfekt. Edit: husk at du kan bytte ut iexplore.exe med firefox og saant hvis du heller vil det. Endret 23. juni 2009 av adrianpip2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå