Gå til innhold

Vet ikke hvordan eg får div knapper til å funke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags tastatur har du? Logitech bruker ofte en "F-Mode" tast som må trykkes inn før du får den funksjonen du ønsker. Ellers er det gjerne en tastekombinasjon, Alt+, Alt-Gr+, Fn-+ el. På bærbare er tastene ofte merker med fargekoder...

Lenke til kommentar

Trodde det der var laget for å være idiotsikkert.

Men om du ser litt nøyere etter så vil du sannsynligvis se at det er en annen farge på de tegnene du finner på tastene som kan brukes til flere ting (lysstyrke, volum, ekstern skjerm osv.). Du vil også sannsynligvis se en tast nede i hjørnet på tastaturet merket Fn (Function etter hva jeg har forstått), hold inne denne også bruk de knappene du ønsker å bruke.

Lett som bare det.

Lenke til kommentar

Når det gjeld å få diverse knapper til å funke: Når eg skal skrive noko på eksempelvis youtube - på søk - og tar til å skrive eit ord, kjem det ein liste nedover med ord som byrjar på den same bokstaven - på ein måte foreslår tidligere søkte ord og besøkte videoer. Dette syns eg er temmemleg irriterande. Korleis kan eg gjere slik at dette ikke forekommer meir ved hjelp av tastaturet?

Lenke til kommentar
Når det gjeld å få diverse knapper til å funke: Når eg skal skrive noko på eksempelvis youtube - på søk - og tar til å skrive eit ord, kjem det ein liste nedover med ord som byrjar på den same bokstaven - på ein måte foreslår tidligere søkte ord og besøkte videoer. Dette syns eg er temmemleg irriterande. Korleis kan eg gjere slik at dette ikke forekommer meir ved hjelp av tastaturet?

Det har jo absolutt ingenting med tastaturet ditt å gjøre. Skal du slå av dette må du lete i instillingene på dne nettleseren som du bruker.

-Stigma

Lenke til kommentar
Det har jo absolutt ingenting med tastaturet ditt å gjøre. Skal du slå av dette må du lete i instillingene på dne nettleseren som du bruker.

-Stigma

Tusen takk for svar! Jeg bruker Opera - vet du hvordan man kommer til innstillingene for det her? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...