Gå til innhold

Radeon 9500 Pro (HELP)

neocyde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:o

Ja forsåvidt er det jo et meget bra kort, men du får mer ved å investere i Connect3ds kort siden den er billigere og samtidlig bygd av ATI fult ut. Selv har jeg bestillt lillebroren(non-pro) og tror den vil gi meg mest for pengene, den har mulighet til å moddes til 9700-hastiget....

Hilsen Øystein

Lenke til kommentar

Nye 9500 kort er nok desverre ikke bygd på 9700 PCB, slik at de ikke lar seg modde til 9700. Det du kan få til med et 9500 kort av nyere prod. dato er modding til 9500PRO.

Ville forøvrig kjøpt Sapphire fremfor Hercules pga lavere pris.

Og så ser jeg at du får Sapphire 9700 til 2230,- mot 2179,- for Hercules 9500PRO - så valget skulle være enkelt :)

Andy

Lenke til kommentar
Snart kommer det nye Hercules Radeon 9500 Pro til komplett.no, og siden jeg har maks 2300kr å bruke på skjermkort er dette da et bra kjøp?? Fremtidsrettet??

Jeg vil kalle det et dårlig kjøp når du kan få et 9700 kort til kr. 2100-2200!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Går ikke an å modde 9500 pro til 9700 uansett...

9700 er 256-bit minne-bus mens 9500pro er 128-bit... Det kan du neppe forandre på uten noen veldig dyre industri-maskiner...

Lenke til kommentar
åhh!! jeg som hadde tenkt meg å kjøpe 9500 og modde det... har tenkt på en av disse:

http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=A...cation=Forsiden

eller:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl

Er det noen av disse d går an å modde??

Jeg kjøpte det første kortet, connect3d sitt.... Det funket helt fett å modde, men jeg veit ikke om den nye leveransen med kort er mulig å modde. Så det er et sjangsespill. Ville heller vært på den trygge siden og kjøpt saphire 9700

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...