deluxerz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Hei, jeg skal kjøpe en Stasjonær Gaming Pc , til pris mellom 8tusen til 11tusen Det jeg trenger - må kunne spille Css på - kansje og Call of duty - ellers som normalt , Endret 13. juni 2008 av deluxerz Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Helt fra bånn? har du noe fra før? skal du ha annet ektra (mus, høytallere osv.) Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Helt fra bånn? har du noe fra før? skal du ha annet ektra (mus, høytallere osv.) Data mus har eg.. einaste eg trenger er en stasjonær pc , trenge og data sjerm mvh Andreas Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Helt fra bånn? har du noe fra før? skal du ha annet ektra (mus, høytallere osv.) Data mus har eg.. einaste eg trenger er en stasjonær pc , trenge og data sjerm mvh Andreas Noen ? Helt fra bånn? har du noe fra før? skal du ha annet ektra (mus, høytallere osv.) Data mus har eg.. einaste eg trenger er en stasjonær pc , trenge og data sjerm mvh Andreas noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Ingen som kan hjelpe (A) ? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ingen som kan hjelpe (A) ? Du må skrive ka du skal bruke den til. Ka som skal være med. Om du skal bygge sjøl eller om du skal kjøpe komplett pc. Ingen som gidde å hjelpe om du kun skrive at du skal kjøpe en pc og trenge hjelp.. Skriv litt info, andreas Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ingen som kan hjelpe (A) ? Du må skrive ka du skal bruke den til. Ka som skal være med. Om du skal bygge sjøl eller om du skal kjøpe komplett pc. Ingen som gidde å hjelpe om du kun skrive at du skal kjøpe en pc og trenge hjelp.. Skriv litt info, andreas eg trenge En Gaming pc , samma om den ska bli bygd eller ikkje. Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg er ikke akkurat en pro med data, men kan bittelitt =P har du et budsjett du skal holde? Hvilke spill er det du sikter til når du skal ha gamingpc? hvis du klarer å bygge selv er jo det mye billigere, hvis ikke kan du jo f.eks ta et pakketilbud fra Komplett.no Endret 12. juni 2008 av Kaffesau Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 har du et budsjett du skal holde? Står jo i selve tittelen! Lenke til kommentar
Kaffesau Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) og her følger man med! xD sorry lagde en liten liste du kan skjekke https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=75235 Endret 12. juni 2008 av Kaffesau Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488161 Les den så slipper vi og spørre 20 spørsmål før vi kan komme med et forslag til en pc. Lenke til kommentar
deluxerz Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488161 Les den så slipper vi og spørre 20 spørsmål før vi kan komme med et forslag til en pc. Takk Gryterett , er ny her. Endret 13. juni 2008 av deluxerz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå