Quattro7 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei Jeg jobber med utviklingen av en nettside som lar hvem som helst opprette sin egen SMS-tjeneste på få minutter. Grunnen til at jeg poster denne tråden er at jeg ønsker forslag til funksjoner / tjenesten som brukere kan opprette. Tjenesten/funksjonen skal være enkel. Brukeren skal ikke behøve noen teknisk kunnskap. Allerede opprettede tjenester: Nyhetsbrev Avstemning Konkurranse SMS -> Epost Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Largie Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Intressant... Hva med en event-funksjon? Blir jo litt det du har fra før... Men du lager en liste over venner du har også inviterer du til en event (fest). De som vil komme sender svar tilbake innen tidsfristen... Dermed har du full oversikt over alle som vil komme Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Veldig god idè! Skal se om jeg får satt opp det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Sende til flere på en gang Sende meldingen på et visst tidspunkt Lagre meldinger til senere bruk Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Sende til flere på en gangSende meldingen på et visst tidspunkt Lagre meldinger til senere bruk Takk Andre forslag? Lenke til kommentar
demilio Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 SMS-påmindelse.. dette kan være viktig for mange i forhold til møter, bursdager, events eller lignende. Det vil si at SMS'en er tidsinnstilt til det tidspuktet du setter. Finnes fra før tror jeg som en egen tjeneste, men hvorfor ikke Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Den funksjonen du beskriver har vi allerede satt opp som en funksjon i et større kalenderprosjekt som lanseres om kort tid. Takk allikevel Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2008 Trenger noen til å BETA-teste systemet, noen som er interessert? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg stiller gjerne opp som testpilot. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sålenge det er gratis så kan du telle med meg og Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sålenge det er gratis så kan du telle med meg og samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå