Gå til innhold

Noen av dere som er så kule at dere har tatt SkyCoaster på tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke tatt den, men jeg skulle gjerne gjort det! Var på Tusenfryd på Russens dag og er der nesten årlig, men på Russens dag var det aldri snakk om å ta den av en eller annen grunn. Jeg synes den er litt vel dyr. Er det ikke kr. 175 eller noe for det ene minuttet den varer? Uansett: pris kan egentlig ikke sammenlignes med den opplevelsen man kjøper. :D Penger har ikke verdi før de brukes! ;) Men så var det det om jeg TØR da..

Lenke til kommentar

Jeg har tatt den, men tviler veldig sterkt på at det tar 18 sekunder fra du slippes fra den ene sida til du er oppe på toppen ved andre sida.. Så lang tid tar det nok ikke ;)

Uansett, en utrolig tur og faktisk verdt og bruke de kronene det koster på og få gjort det engang :)

Lenke til kommentar

Jeg har tatt den men om det tok 9 sekunder kan jeg ikke si noe om.

Ble heist opp og da jeg ble sluppet så trodde jeg at den skulle dale sånn framover, men i stedet så falt jeg nedover og det skremte livdriten av meg, men da strikken kom etter og jeg svevde framover var det en helt utrolig digg følelse. Var helt skjelven i fløtene etterpå, måtte sette meg ned så jeg fikk roen i meg.

Skal jeg på tusenfryd en gang så skal den prøves igjen, var et utrolig rush ^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...