Gå til innhold

Dell Inspiron 1501 AC-Adapter

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter litt med en AC-Adapter som, ja... ikke eksisterer. Som emnetittel sier gjelder dette en Dell Inspiron 1501 laptop. AC-Adapteren ble stjålet for en tid tilbake, og den siste tiden har jeg bare brukt en ledning fra en HP maskin. Dette har fungert utmerket med unntak av at batteriet nekter å lade seg opp fordi "AC-Adapteren ikke kunne kjennes igjen". Nå må imidlertid denne HP adapteren leveres tilbake til eieren, problematisk.

Jeg har snakket med Dell suporten, men det gikk ikke så bra. Etter femte runde i "trykk et nummer for å fortsette" gav jeg opp, og klarer heller ikke å finne riktig adapter på Dells hjemmeside, bare veldig mange som ikke er kompatible (så vidt jeg kan se).

Noen som vet om det er mulig å få tak i en kompatibel AC-Adapter på komplett.no eller noe slikt? Vil helst slippe Dell-supporten. Dette gjelder altså en Dell Inspiron 1501. Garantien er gått ut, bare så det er sakt.

EDIT:

Jeg ser at slike tråder som dette muligens ikke er ønsket på denne delen av forumet. Hvis dette er tilfellet ville jeg sette pris på om en moderator kunne flytte den til riktig sted.

Endret av Tramojo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"All you need is the standard 65W Dell mini-cannon plug adapter. It's the same adapter as used in the Latitude D620" Batteribyen.dk og webshop.batterystore.no har muligens også passende adapter - men Dell originalvare er faktisk billigere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...