nasse222 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei. Jeg får ikke installert SP1 på min far`s laptop. Han har Vista premium (tror det heter det..) Får bare feilmelding på WindowsUpdate. Har fulgt feilmeldingskoden, og gjort de tipsene som en får via Windows, men hjelper ikke. Mulighet for å installere denne manuelt? -Håper at det kan løse problemet Takker for tips :=) Nasse Lenke til kommentar
GeirNord Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Last ned pakken for sytstem administratorer fra Microsoft : http://www.microsoft.com/downloads/details...4a-09146a0ba746 Hei. Jeg får ikke installert SP1 på min far`s laptop. Han har Vista premium (tror det heter det..) Får bare feilmelding på WindowsUpdate. Har fulgt feilmeldingskoden, og gjort de tipsene som en får via Windows, men hjelper ikke. Mulighet for å installere denne manuelt? -Håper at det kan løse problemet Takker for tips :=) Nasse Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå