Tirehu Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 har noen Switch box problemer når jeg kobbler til en annen pc medd EThernet switchen min får jeg "en annen datamaskin denne datamaskinen kan få problemer med nettverkstilkobling hvis problemet ikke løses Hvis ip-adressen på denne datamaskinen ble tilodrnet manuelt må du tilordne en annen IP-adresse til denne datamaskinen flere detaljer er tilgjengelig i systemhendelsesloggen i windows" hva kan jeg gjøre? gjort det som står her og funker ikke Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du må sjekke om to enheter bruker samme ipadresse. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Du må sjekke om to enheter bruker samme ipadresse. jeg er litt dum hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Man kan da ikke vite alt For å finne en PCs ipadresse går du i dosvindu (Start, Kjør... CMD) Du får opp et sort vindu som du skriver inn IPCONFIG i. Der ser du ipadressen til maskinen. Sjekk at ikke flere maskiner bruker samme ipadresse som din. Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) er ikke samme ip hva kan jeg gjøre? Endret 13. juni 2008 av Tirehu Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Slå av statisk IP på den siste maskinen som kobles til Lenke til kommentar
Tirehu Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 hvordan sjekker jeg det? haha Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Start - kjør - ncpa.cpl - andre musetast på nettverkskort(1) - egenskaper(2) - tcp/ip protokoll(3) - egenskaper(4) - sjekk at den står til "motta automatisk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå