Willypow Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som har noen tips? alt hjelper Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva er spørsmålet ditt egentlig? Hvorfor den kalde krigen startet? Lenke til kommentar
Willypow Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Hva er spørsmålet ditt egentlig? Hvorfor den kalde krigen startet? Ja Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Den kalde krigen var en rivalisering som utviklet seg etter den andre verdenskrig. Sovjet fikk mye makt i Øst-Europa og innførte kommunismen der. USA og Storbritannia så på kommunismen som den værste fiende og ville ha den bort. Man kan vel si at den kalde krigen startet etter Jaltakonferansen. Lenke til kommentar
Willypow Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Tenkte litt dypere, hvordan utviklet hatet og skepsisen seg mellom Sovjet og Usa, før og etter andre verdenskrig. Visst du forstår meg Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jepp, men jeg har dessverre ikke tid til å ta en grundig forklaring på dette, da jeg skal på trening nå. Du kan jo se på wikipedia eller google litt om det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå