EmmJay Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har du lyst til å spille Metal Gear Solid 4, men har glemt hva som skjedde i de forrige spillene? Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har fulgt med på denne retrospectiven. Skal spille MGS IV, men tror jeg får mye mer ut av historien hvis jeg vet hva som har sjkedd. Retrospetivene fra Gametrailers er bra, de har også slike om FF-serien, Zelda, Metroid med mer. Anbefales. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Veldig mye hjelp til folk som ikke har spilt de eller som har glemt ut fikk noen flashback her ja Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Restrospectives fra Gametrailers er gode, men de går ikke noe særlig dypt i historien i det hele tatt, så det er kun for de som ønsker helt enkel basic info om spillet. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dette hjelper nok en god del de de som ikke har spilt før, eller er glemsomme! Idag ble jeg ferdig med eksamen, så planen idag og de neste dagene er å runde ferdig MGS1, så de 2 siste før jeg får nr 4 i posten Kommer til å bli helt villt! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dette kan bli noe av det største for meg (innen spill) siden Sons of Liberty. Det lille jeg har sett av Gametrailers sin oppsummering er så langt ganske bra. Trenger virkelig en liten gjennfortelling av historien før 4-en. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Fikk spillet idag. Å det er veldig fett Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Spille mgs1, 2 og 3 de 2 neste dagene`?Er du helt sinnsyk eller? Det går nok ikke... Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:) Endret 11. juni 2008 av berrgen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) "Har du lyst og spille Metal Gear Solid 4" Skrivefeil, det skal være "har du lyst til å spille". Endret 11. juni 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Spille mgs1, 2 og 3 de 2 neste dagene`?Er du helt sinnsyk eller?Det går nok ikke... Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:) Jeg er ganske sinnsyk hvis det var meg du siktet til, ja =] Er på siste biljakt på MGS1 nå, og burde kunne klare et par timer på nr 2 etterpå også. Spillet er ennå ikke sendt fra VGP, så regner med jeg får det til mandag, og da skal jeg game noe helt fantastisk!! TheOats: Er man fornøyd? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Haha, nå først får jeg vite om dette? Jeg brukte 2-3 timer på les igjennom alle artikklene om Metal Gear (Solid) via. Wikipedia og Metal Gear Wiki (1) på Søndag. Lenke til kommentar
Leks Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:) Det har vi da strengt tatt visst siden eneren, har vi ikke? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 "Har du lyst og spille Metal Gear Solid 4" Skrivefeil, det ksal være "har du lyst til å spille". Du har jo en skrivefeil selv! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Spille mgs1, 2 og 3 de 2 neste dagene`?Er du helt sinnsyk eller?Det går nok ikke... Mgs4 kommer helt sikkert å rocke som julling for mgs fan,det er jo bedre som vi allerede har sett og vi får endelig vite hva foxDIE er for noe,forhåpentligvis,Snake rocker og er gammel:) Jeg er ganske sinnsyk hvis det var meg du siktet til, ja =] Er på siste biljakt på MGS1 nå, og burde kunne klare et par timer på nr 2 etterpå også. Spillet er ennå ikke sendt fra VGP, så regner med jeg får det til mandag, og da skal jeg game noe helt fantastisk!! TheOats: Er man fornøyd? Ja jeg synes det er veldig bra. Det har det MGS skal ha. (Story, sniking, filmatiske cut-scenes, stort utvalg av våpen (Mange man kan "customize" litt som i crysis) god grafikk.) Men det er irriterende å måtte installere ting på HDD'n før hvert oppdrag/act. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 "Har du lyst og spille Metal Gear Solid 4" Skrivefeil, det ksal være "har du lyst til å spille". Du har jo en skrivefeil selv! For det første, det er forskjell på å taste feil og å ha grammatiske feil. For det andre, jeg publiserte ikke en artikkel i et seriøst medium Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe skrytepave, gratulerer! Kos deg masse. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe, min har også kommet i hus! Fine videoer fra Gametrailers, bringer tilbake gode minner Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg skammer meg over det at jeg ikke har spillt MGS1 enda, har bare fullført, MGS2 og MGS3, kongespill.... Prøvde MGS1 demo engang for lenge siden, og det virket like bra som de andre.... Har også spilt GB spillet, men har dessverre ikke fått spillt de helt gamle ( gidder ikke det heller, har ikke tid )... MGS4 er grunnen for at jeg skaffer meg en PS3 når det selges bakoverkompatible konsoller igjen... Sony lovte at jeg kunne spille både PS1 og PS2 spill, det er det jeg venter på ^_^ Endret 11. juni 2008 av victoryseieren Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hehe skrytepave, gratulerer! Kos deg masse. Hehe skal kose meg masse når jeg faktisk kan kjøpe det spillet jeg holder i på jobb (altså i morra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg