Demantios Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jammen ble jeg lurt av et lignende bilde! Been there, done that. Hadde faktisk sett henne på cam også, hvor hun faktisk så bra ut. Men da jeg måtte ho.. *grøss* Korleis reagerte du? Kva gjorde du? Reagerte med å tenke "nei nei faen". Gikk dem timene med ho og lata som jeg var totalt sjenert og stille =] Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 /b har om ikke vært min verste internettopplevelse, så har den iallefall bidratt til å regelrett knuse all tro på menneskeheten. Du tror du har sett folk synke til et absolutt lavmål, for å så sekunder senere se at nivået for absolutt lavmål synker... Lenke til kommentar
Enel Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Gikk inn på 4chans /b/. Nuff said. hihi Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 HAHA! Det verste er at jeg kjenner en /b/-tard med akkurat sånn sveis.. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva er egentlig /b/ ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hva er egentlig /b/ ?It is a board. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Brøyt ikkje nokon regel #1 no? Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dette er hva jeg fant etter rask googling a /b/tard is 1. an elite force of the internet 2. a drop in the all-crushing sea that is anonymous 3. male, racist, virgin, white, 18+ years old, with a cock the size of longcat The humor of /b/'s many users, who refer to themselves as "/b/tards",[12] is often incomprehensible to newcomers and outsiders, and is frequently characterized by intricate inside jokes and black comedy.[13] Nå kan det vel ikke bli mer meningsløst.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 kjapp oppsumering om hva /b/ er: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå