Spartan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Det skjedde for noe år siden, men dette bildet jeg fant på en humortråd her på forumet ga meg gamle minner til en dame jeg traff på nettby e.l. (her kun et eksempelbilde). Jammen ble jeg lurt av et lignende bilde! Og det verste er at kjerringa bor like ved meg og jeg ser henne av og til på Rema. Fortell om deres internettopplevelser.. untitled12.bmp Endret 11. juni 2008 av Spartan Lenke til kommentar
War Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I wow hadde vi en i guilden som var jente,nettopp gått ut av skolen så jeg regnet med at hu var 18-23 ca. Etter å ha spillt/chattet sammen i noen år så jeg et bilde og det var mer slikt ( kun eksempelbilde ) Brr. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jammen ble jeg lurt av et lignende bilde! Been there, done that. Hadde faktisk sett henne på cam også, hvor hun faktisk så bra ut. Men da jeg måtte ho.. *grøss* Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 I wow hadde vi en i guilden som var jente,nettopp gått ut av skolen så jeg regnet med at hu var 18-23 ca.Etter å ha spillt/chattet sammen i noen år så jeg et bilde og det var mer slikt ( kun eksempelbilde ) Brr. MMORPG = Many Men Online Role Playing Girls Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Huff ja.. Møtte en, eller egentlig flere som har overrasket meg negativt. En hadde jeg fått en tosifra antall bilder av, men når jeg møtte han- jeg trodde jeg skulle dø. Han hadde visst hatt mange damer da, og fått høre han var kjekk å lignende.. Lurer på hvor mye penger de fikk for å si det. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Portrettet av fyren så helt okey ut, men da resten kom... "he looked like.. DAD" Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg møtte min nåværende kjæreste på internets, hun var mye finere irl enn på bilder, så ting kan gå begge veier! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Min verste internettopplevelse er faktisk ikke min en gang. Bestevenninnen min møtte en på sol.no som slet med selvtilliten (sa han), men det viste seg at han bare var århundrets oppmerksomhetshore. Truet med selvmord, sutret og fisket etter komplimenter etc.. Etter en stund fikk han selvsagt tak i min msn òg, og begynte med dette her til meg heller. Nå er ikke akkurat jeg typen som er så glad i å lyve at det gjorde noe, så jeg klarte ikke å si at han var pen heller, men det hadde veldig lite med kvisearrene (som var grunnen til at han mislikte seg selv) å gjøre. Det var mer at han lyste av "I'm full off myself" på alle bilder. Og han kunne si ting som "Faen ass, det er kjipt med kvisearrene, jeg er jo egentlig dritpen uten dem" etc.. Og han ville ikke blokke meg, samme hvor jævlig kjip jeg var eller noe. Det var først da jeg omtrent rett ut sa at jeg avskydde ham og ikke synes det minste synd på ham (ved bruk av sarkasme, og han skjønte det. Faktisk positivt overrasket her!) at han blokket meg. Aldri vært så fornøyd for beskjeden "Fuck deg, du er lite jævlig, da" og så "***** went offline". Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Heldigvis aldri skjedd med meg, enda. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jammen ble jeg lurt av et lignende bilde! Been there, done that. Hadde faktisk sett henne på cam også, hvor hun faktisk så bra ut. Men da jeg måtte ho.. *grøss* Korleis reagerte du? Kva gjorde du? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Min verste internettopplevelse er faktisk ikke min en gang. Bestevenninnen min møtte en på sol.no som slet med selvtilliten (sa han), men det viste seg at han bare var århundrets oppmerksomhetshore. Truet med selvmord, sutret og fisket etter komplimenter etc..(...) Du kunne jo blokka han først. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gikk inn på 4chans /b/. Nuff said. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Det skjedde for noe år siden, men dette bildet jeg fant på en humortråd her på forumet ga meg gamle minner til en dame jeg traff på nettby e.l. (her kun et eksempelbilde). Jammen ble jeg lurt av et lignende bilde! Og det verste er at kjerringa bor like ved meg og jeg ser henne av og til på Rema. Fortell om deres internettopplevelser.. Hahaha, havna i akkurat samme situasjon her om dagen. Aldri stol på bilder! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Gikk inn på 4chans /b/. Nuff said. Been there, done that seen that. Endret 14. juni 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen ting på nettet som slår thatsnotsexy og diverse filmer som inkluderer jenter og ekskrementer.... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gikk inn på 4chans /b/. Nuff said. Been there, done that seen that. Jeg mistet broren min Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen ting på nettet som slår thatsnotsexy og diverse filmer som inkluderer jenter og ekskrementer.... Det er nok det, jo. Ikke det at slikt skal spres her. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Gikk inn på 4chans /b/. Nuff said. samme opplevelse, selv om det var sammen med en link jeg åpna på /b/. miiistake... Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det skjedde for noe år siden, men dette bildet jeg fant på en humortråd her på forumet ga meg gamle minner til en dame jeg traff på nettby e.l. (her kun et eksempelbilde). Jammen ble jeg lurt av et lignende bilde! Og det verste er at kjerringa bor like ved meg og jeg ser henne av og til på Rema. Fortell om deres internettopplevelser.. Hahaha, havna i akkurat samme situasjon her om dagen. Aldri stol på bilder! Værtfall ikke hvis de er profilbilder på nettby! Havna i samme situasjon jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå