[space] Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bruker nå følgende script: <script language="Javascript" type="text/javascript"> function musover(document) { document.style.backgroundColor='#AAAAAA' } function musut(document) { document.style.backgroundColor='#CCCCCC' } </script> <tr><td class="menu" onMouseOver="musover(this);" onmouseout="musut(this);"><h6><a class="menu" href="index1.html?mid=1">Forside</h6></td></tr> Problemet mitt er at jeg også har en styleswitch funksjon som bytter mellom forskjellige stylesheets. Det jeg vil er at fargen i scriptet over ( '#AAAAAA' og '#CCCCCC' ) også skal være dynamisk / hentes fra stylesheet. Er det mulig å få til? Linker? Forslag? Mvh [space] Lenke til kommentar
alexholm Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Det er kanskje mulig å gjøre det slik: <style> .on { background-color: green; } .off { background-color: blue; } </style> <script> function changeStyleClass(obj) { if(obj.className == "on") { obj.className = "off"; } else { obj.className = "on"; } } </script> <span class="off" onclick="changeStyleClass(this)">Click me</span> Håper dette var det du var ute etter Lenke til kommentar
[space] Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Like enkelt som genialt. :smile: [space] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå