M_Jern93 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tja.. Hvem blir manager den dagen Fergi gir seg? Noen spekulerer i at Carlos Queiroz tar over. Sikkert bra det. Men nå har Cantona sagt at han kanskje vil ta over etter SAF. http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/10/537798.html Tenk på dette. Cantona som manager og kanskje Solskjær som assistentmanager. Hva tror dere om dette parret? Kunne det blitt et godt trener team? Begge har god kunnskap pluss at de har gått i lære hos en av verdens største managere i sir Alex Ferguson. Men vi håper jo at det blir en stund til Gill/Glazer skal på jakt etter en ny manager. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tror dette hører hjemme i Manchester United tråden. Det begynner å bli småtråder om alle småting som offside situasjoner som strengt talt burde diskuteres i sine respektive tråder (EM tråden) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg tror ikke solskjær er mann nok til å bli manager etter SAF - iallfall ikke enda. Ser ikke for meg at Solskjær kan gi spillerne en skikkelig hårføner slik som Ferguson gjør (gjorde). Kanskje dette kan endre seg med tiden når han får mer pondus, men nå virker han ikke som typen til det (uten at jeg kjenner han så veldig godt). Men jeg tror han kan være en god motivator, og reservelagsstillingen neste år kan bli bra. En gang i fremtiden kan han kanskje ta over om han lykkes som manager/trener andre steder først. Personlig vil jeg kanskje foretrekke Queiroz for å ikke få for store endringer i en klubb som har hatt samme manager siden '86 (?). Bør heller gå litt gradvis. Dessuten er Queiroz en meget habil trener som mange andre storklubber har vist interesse for. Endret 12. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå