ManheiM Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei Igår så kjøpte jeg meg Stubbs the zombie-rebel without puls på marketplace. Men når jeg hadde kommet ca 50-60% av nedlastningen så stoppet den og en feilmeld. kom opp. "This item is not available in your current location. Og det går fortsatt ikke å laste det ned, for hver gang så kommer denne feil meldingen opp. Noen som vet hva som har skjedd, evnt. feil? Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Virker som om du har logget på med en amerikansk konto. Man får ikke handlet fra amerikanske marketplace fra Norge. Hvis du brukte en norsk konto så vet jeg ikke hvorfor det feilet. Mulig en feil med marketplace. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 nei, det er en norsk konto, men funker nå. Ble lettet, men ellers takk for svar. Var nok en midlertidlig feil. Lenke til kommentar
flakken Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Har bare et tips til deg når du har lastet ned hele Stubbs. Det funker ikke overhode i 60hz mode, blir bare svart skjerm og konsollen låser seg. Funker kun i 50hz mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå