Gå til innhold

Hvorfor bruker du tobakk?

DJMartin

Anbefalte innlegg

ja, tannkjøttet er blitt ganske slitt ned alt. Fikk tidli såkalt "snuslomme".

elsker snuslomma mi:) gjør at jeg kan snuse uten at noen ser det..og da er jeg fornøyd..for snusen er for meg ikke for at andre skal synes det er kult:P

Elsker min også, de som jeg ikke vil skal se det får ikke sett det, desuten holder snusen seg lenger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter som snuser og røyker syns jeg er kvalmt, skal alldri skysse ei jente som gjør noe av delene...

Slapp av. Det er bare å velge et annet yrke enn taxi-sjåfør eller buss-sjåfør så slipper du å skysse noen som helst. :)

Lenke til kommentar
ja, tannkjøttet er blitt ganske slitt ned alt. Fikk tidli såkalt "snuslomme".

elsker snuslomma mi:) gjør at jeg kan snuse uten at noen ser det..og da er jeg fornøyd..for snusen er for meg ikke for at andre skal synes det er kult:P

Elsker min også, de som jeg ikke vil skal se det får ikke sett det, desuten holder snusen seg lenger..

Så enig Så enig. virker som det er så mange som snuser nå for og være kul ikke for at det er godt.

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke tobakk selv. Regner med at de fleste som bruker snus, røyker eller setter sprøyter med heroin har hatt en ulykkelig barndom og blitt missbrukt osv, de gjør det sannsynlig fordi de er missfornøyd med livet og ønsker å flykte fra virkeligheten.

Lenke til kommentar
Jeg bruker ikke tobakk selv. Regner med at de fleste som bruker snus, røyker eller setter sprøyter med heroin har hatt en ulykkelig barndom og blitt missbrukt osv, de gjør det sannsynlig fordi de er missfornøyd med livet og ønsker å flykte fra virkeligheten.

hehe;) ja jeg hadde en forferdelig barndom:P

Lenke til kommentar

Oh yes, 1/4 av alle i Norge har hatt en grusom oppvekst.

Lenke til kommentar

Haha, NOE må det i hvertfall være når du frivillig lar kjeften din se ut som en kamelanal.

Lenke til kommentar

Haha, NOE må det i hvertfall være når du frivillig lar kjeften din se ut som en kamelanal.

Først trodde jeg du bare var ironisk. Men nå begynner jeg og lure på om du er seriøs!

drikker(alkohol) du egentlig? bare svar på spørsmålet?

spiser du godteri?

drikker du brus?

Lenke til kommentar

Først trodde jeg du bare var ironisk. Men nå begynner jeg og lure på om du er seriøs!

spiser du godteri?

drikker du brus?

Trodde jeg uttrykte meg klart nok, men den gang ei. Det er vel nok et bevis på at ironi funker ikke i tekstform... Synes du virkelig at det ikke var morsomt sagt i det hele tatt? Jeg synes i hvertfall jeg var kjempefestlig! :p

For å svare på spørsmåla dine:

I dag kjøpte jeg inn ei kasse øl som jeg skal ha til bursdagsfest i kveld. Antakeligvis blir det chips ved siden av.

Kvelden kommer nok til å bli avslutta med søplemat på nærmeste gatekjøkken, med en kald cola til.

Edit: Småfeil

Endret av -OleChristian-
Lenke til kommentar

spiser du godteri?

drikker du brus?

Trodde jeg uttrykte meg klart nok, men den gang ei. Det er vel nok et bevis på at ironi funker ikke i tekstform... Synes du virkelig at det ikke var morsomt sagt i det hele tatt? Jeg synes i hvertfall jeg var kjempefestlig! :p

For å svare på spørsmåla dine:

I dag kjøpte jeg inn ei kasse øl som jeg skal ha til bursdagsfest i kveld. Antakeligvis blir det chips ved siden av.

Kvelden kommer nok til å bli avslutta med søplemat på nærmeste gatekjøkken, med en kald cola til.

Edit: Småfeil

hehe, ja ironi på tekstform er forferdelig:P men ja da var den morsom:P

ja mange folk som har bursdag nå.. var i bursdag i går.. nå må jeg snart ned på butikken og kjøpe meg litt snus.. er vel kanskje litt bra så får jeg litt frisk luft også i dag;)

Lenke til kommentar

Jeg røyker fordi det er kult! :cool:

Mene også fordi jeg synes det demper stressnivået mitt når jeg tar meg en røyk. Jeg får ett sted å gjøre av henda når jeg står rett opp og ned og venter på buss og bane. Øl uten røyk er som sex uten partner.

Lenke til kommentar

Vet du, jeg har den oppfatning at alle som mener tobakk, spesielt røking, er totalt meningsløst og bare ødeleggende, de har ikke prøvd det.

Det er fantastisk å røke. Selv røker jeg pipe, det mener jeg er bedre enn sigaretter. Sigarer også er supre.

Tobakken gir ikke sosial status, snarere tvert om, men det er deilig. Sosialt også. Det er slik at tobakk er et nytelsesmiddel, og beroliger. Nytelse av tobakk er bra! Å leve uten å røke, er meningsløst.

Lenke til kommentar
Vet du, jeg har den oppfatning at alle som mener tobakk, spesielt røking, er totalt meningsløst og bare ødeleggende, de har ikke prøvd det.

Det er fantastisk å røke. Selv røker jeg pipe, det mener jeg er bedre enn sigaretter. Sigarer også er supre.

Tobakken gir ikke sosial status, snarere tvert om, men det er deilig. Sosialt også. Det er slik at tobakk er et nytelsesmiddel, og beroliger. Nytelse av tobakk er bra! Å leve uten å røke, er meningsløst.

veldig enig;)

pipe er helt fantastisk... tingen er at røyking er kanskje noe av det mest sosial du får tak i. Når du er på en fest og går ut med 5-6 personer og tar en røyk... røyker ikke fast lengre bare snuser fast. Men hver gang jeg er på fest eller noen annen annledniing så tar jeg meg en røyk eller flere(som oftest flere) og det er noe av det mest fantastiske jeg kan tenke meg!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...