MartinF Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei, Har en videofil på 10 minutt og 1,7 gb som jeg gjerne skulle ha komprimert. Den er filmet med et screen capture program, og derfor frykter jeg at filen er i et råformet, slik som filene blir ved filming i Fraps o.l. Jeg lurer derfor på om det finnes et program hvor jeg kan komprimere denne filen uten tap av kvalitet. Størrelsen er bare 340x269 piksler, så det burde være mulig. Takk for alle tips! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eer det AVI, WMV osv, så kan du gjøre det i windows movie maker... bare legg den inn o lagre den i en annen kvelitet... Send meg en PM så skal jeg hjelpe deg:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 ..Og da vil den ikke tape seg i kvalitet? Har egentlig holdt meg unna det programmet, da jeg har litt dårlige erfaringer med det. Men kan prøve. Kommer med tilbakemelding senere. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Kommer ann på vhilken kvalitet du velger, men siden den ikke er på mer en ca 10 minutter, tviler på det. Er jo ikke noe som kan gå galt... Men det er klart det finnes andre programmer. Men da slipper du og laste ned og installere andre:) Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ..Og da vil den ikke tape seg i kvalitet? Har egentlig holdt meg unna det programmet, da jeg har litt dårlige erfaringer med det. Bortimot all komprimering vil forårsake dårligere kvalitet, uansett hvilket program du bruker. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, men det finnes andre komprimeringsmetoder... En film på 10 minutter trenger jo ikke og bruke 1,7 GB for og sidet sånn... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Nettopp, og det var poenget krismoe2. Men det funket fint å bruke MovieMaker. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå