Gå til innhold

iPhone, kjøpe eller vente?


Anbefalte innlegg

Okei folkens, jeg trenger hjelp til et lite dilemma jeg har med meg selv her. Mobilen min er ødelagt, og jeg skal kjøpe meg iPhone istenfor ny mobiltelefon, valget jeg har er :

 

1. Bestille meg en iPhone idag (ca 4000 kr med porto) og få den om ca 14 dager.

 

2. Vente til neste månede når den nye iPhonen med 3G kommer til Norge (denne blir mye billigere, fordi de har senket ned prisen (?) + det er gratis porto fra apple.com. Problemet er bare at jeg er nødt for å kjøpe den UTEN abennoment, og det spørs om de selger det med det første.

 

Jeg driter egentlig i hele 3g greia, så jeg hadde vært fornøyd med den vanlige iPhonen, men det er jo dumt hvis de plutselig kommer neste månede og selger den nye for 2000 kr uten abenomment, altså mye billigere enn den som jeg kanskje kjøper idag.. asj, jeg vet ikke helt jeg altså! Jeg trenger jo ny telefor snarest... Hva hadde du valgt? 1 eller 2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er kun spekulasjoner, men tror det skal bli vanskelig å kjøpe iPhone uten abonnement. Forsto det slik på Jobs, og "alle" sier jo at du må kjøpe og aktivisere abonnement i butikken.

 

Men, hadde jeg vært deg hadde jeg ventet 1 mnd, jeg gjør i alle fall det

Lenke til kommentar

skal du ha en telefon uten abonnement er det bare å hacke den, som alle vet er jo de telefonene som er i norge hacket, så de som kritiserer meg for å foreslå noe ulovlig beklager jeg.

men se fakta, hvem bryr seg akkurat om å hacke den gamle versjonen får å bruke den i Norge? tror de eneste som bryr seg er apple.

Lenke til kommentar
Dette er kun spekulasjoner, men tror det skal bli vanskelig å kjøpe iPhone uten abonnement. Forsto det slik på Jobs, og "alle" sier jo at du må kjøpe og aktivisere abonnement i butikken.

 

Men, hadde jeg vært deg hadde jeg ventet 1 mnd, jeg gjør i alle fall det

 

 

Det ser ikke ut til at den kommer til Norge uten abenomment :/

Lenke til kommentar
Dette er kun spekulasjoner, men tror det skal bli vanskelig å kjøpe iPhone uten abonnement. Forsto det slik på Jobs, og "alle" sier jo at du må kjøpe og aktivisere abonnement i butikken.

 

Men, hadde jeg vært deg hadde jeg ventet 1 mnd, jeg gjør i alle fall det

 

 

Det ser ikke ut til at den kommer til Norge uten abenomment :/

Kilde på dette?

Lenke til kommentar

Mitt råd er å vente til den "norske" iPhone kommer til Norge 11. juli. Å kjøpe en fra eBay såkalt "pre-hacked" eller å selv "hacke" bryter garantibestemmelsen. Lite trivelig den dagen telefonen trenger nytt batteri eller skjermen/programvaren kneler. Du har da ikke krav på support eller bytteenhet.

 

Er også litt usikker på hvordan konkurransetilsynet stiller seg til at kun en operatør får leverer denne... :hmm:

Lenke til kommentar
Mitt råd er å vente til den "norske" iPhone kommer til Norge 11. juli. Å kjøpe en fra eBay såkalt "pre-hacked" eller å selv "hacke" bryter garantibestemmelsen. Lite trivelig den dagen telefonen trenger nytt batteri eller skjermen/programvaren kneler. Du har da ikke krav på support eller bytteenhet.

 

Du kan fint resette programvaren. Da er det ikke mulig å finne ut om telefonen er jailbreaket.

Lenke til kommentar
Jeg skal til USA om en uke(neste torsdag) og skal være der i 4 uker. Burde jeg kjøpe meg iPhone der? Eller burde jeg vente til den kommer til Norge?

 

PS: 3G har ingen ting å si.

Har garanti noe å si, vent. Klarer du deg uten garanti, GPS, oppgradert firmware, MS Exchange-støtte, HDSPA m.m., kjøp for all del iPhone. Men jeg synes det bare virker dumt, da prisen i Norge ikke virker så avskremmende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...