Spartan Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/po...icle2476034.ece Dersom du sender en mail til myndighetene hvor du krever svar raskt og ikke får det, så kan man bryte lovverket slik det passer ? Dette må da gjelde for alle lovverk og ikke bare pbl ? Lenke til kommentar
Ponzi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Akkurat den uttalelsen der reagerte jeg også på, mer enn det hun hadde gjort. Skriftlig varsel der man har tilføyd: Hører jeg ingenting på en uke regner jeg med at det er greit. Om dette er gangbar unnskyldning når man ikke gidder å vente på at saken behandles hadde det vært greit å vite det. Kan forenkle mye Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Klart det ikke er gangbart. Det er i høyeste grad en grunn til at Haga får så mye pes nå. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tenk dere om litt nå. Det var hennes mann som sendte dette brevet, når din ektefelle skal ta seg av en sak og du som statsråd jobber under stort press, tar du deg da tid til å dobbeltsjekke om din kone/mann faktisk har gjort det? Dette er jo klart hennes mann sin feil, ikke Åslaugs. Men det hadde nok vært lurt å innrømt alt med en gang. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det ikke mannen som har en høy stilling i UD? Uansett, mediekjør eller ikke. Driter man seg ut får man ta konsekvensen. Ikke sitte på en pressekonferanse og syte fordi at media får vite om slike ting. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det overhodet ikke betenkelig at de store avisene har så mye makt at om de "bestemmer" seg for å ta noen, så klarer de det? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Dette hadde ikke vært noen sak om Haga selv oppført seg. Først og fremt kunne hun ha latt være å leid ut den leiligheten eller hva det var for noe. For det andre kunne hun ha latt være å pushet på slik at jeg skulle ha betalt skatt for å leie ut min leilighetet. For det tredje skulle hun når hun først ble konfrontert med noe, da ryddet opp og lagt sannheten på bordet fremfor å heller prøve et motangrep på media i håp om at de lot henne være i fred. Betenkelig? Tja, hadde det vært usaklig ja. Men i dette tilfellet var det vel helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå