Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Gjelder ikke norske lover for Haga ?

Spartan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat den uttalelsen der reagerte jeg også på, mer enn det hun hadde gjort.

Skriftlig varsel der man har tilføyd:

Hører jeg ingenting på en uke regner jeg med at det er greit.

Om dette er gangbar unnskyldning når man ikke gidder å vente på at saken behandles hadde det vært greit å vite det. Kan forenkle mye :)

Lenke til kommentar

Tenk dere om litt nå. Det var hennes mann som sendte dette brevet, når din ektefelle skal ta seg av en sak og du som statsråd jobber under stort press, tar du deg da tid til å dobbeltsjekke om din kone/mann faktisk har gjort det? Dette er jo klart hennes mann sin feil, ikke Åslaugs. Men det hadde nok vært lurt å innrømt alt med en gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dette hadde ikke vært noen sak om Haga selv oppført seg. Først og fremt kunne hun ha latt være å leid ut den leiligheten eller hva det var for noe. For det andre kunne hun ha latt være å pushet på slik at jeg skulle ha betalt skatt for å leie ut min leilighetet. For det tredje skulle hun når hun først ble konfrontert med noe, da ryddet opp og lagt sannheten på bordet fremfor å heller prøve et motangrep på media i håp om at de lot henne være i fred.

Betenkelig? Tja, hadde det vært usaklig ja. Men i dette tilfellet var det vel helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...