Korka Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Flya bruker litt tid dit kanskje? Jeg aner ikke hvilken rute de tar. Forbanna sneaky russere! Mulig de dro til Gjøvik først, så til Langesund, så til Stavanger og først etter de kom de hit til Orkanger. Blir jo litt frem og tilbake da. Kristiansund også, kommer før Orkanger =) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 då kom dei til sogndal også...eg våkna vertfall brått..! reiv Ag3en utav skapet, drog me meg eit par magasin ilag med krigsmalinga og la meg oppi skogen.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Og skjøt dusjen.. haha..dusjen er erklært død og ikkje lengre ein trussel mot rikets sikkerheit.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Her (oslo), så kom det første ne veldig ujevn alarm først. Så kom det en med samme tone. Var den siste da "faren er slutt" alarmen? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kom til Andøya når flyalarmen går. Herrejesus jeg skvatt! PS: Ikke i dag var jeg på Andøya. Men for 2 år siden. Endret 11. juni 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Er det slik at den lange tonen er faren er over lyd? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvordan vet vi om det er øvelse eller ikke? Hvis alarmen går og det faktisk var seriøst, hadde jeg aldri tenkt noe spesielt over det før jeg så utenlandske fly eller lignende. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Mest sannsynlig flyr det utenlandske fly over deg hver dag. Air france er da utenlandsk? Men tror det kommer på radio og tv og overalt hvis vi bil invadert. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er vell også slik at man skal skru på radioen når alarmen kommer og så skal det komme info der om det er en øvelse eller om det er real shit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det skulle være alarm idag ja. Men dere visste vel det allerede ? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Flyalarm her i Tønsberg også. Jepp, hørte den godt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Mest sannsynlig flyr det utenlandske fly over deg hver dag. Air france er da utenlandsk? Men tror det kommer på radio og tv og overalt hvis vi bil invadert. Ja skjønner ikke hvorfor de ikke tester det. Men kanskje de har en interntest som er bare et steg unna Radio og TV sending. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 For å si det sånn: hvis de hadde avbrutt tv-tid for meg, hadde det gått gæli med dem. Så det er bra at de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Her (oslo), så kom det første ne veldig ujevn alarm først. Så kom det en med samme tone. Var den siste da "faren er slutt" alarmen? Jepp. Det heter vel og at den første tilsier: Slå på et "massemedie". Dog har hvertfall aldri jeg fått noe beskjed om det via skole elns, bare plukket det opp et sted. (Leste en oversiktsplakat i et bomberom på barneskolen i sin tid) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke peiling om det kom noen alarm her i eiker-bygdene, jeg sov jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå