konduktans Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var det bare øvelse i dag, eller blir vi invadert av tyskere, muslimer eller land under ledelse av en busk? Det ville i så fall gjort meg glad, for jeg har muntlig-praktisk eksamen i fysikk i morgen! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ser du på klokkeslettet bør svaret si seg selv, om 2 minutter går nok faren over signalet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det er ikke tyskerne. Det er russerne. Og de angriper Langesund også tydeligvis! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Var litt trege her på Orkanger. Kom ikke før nå! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Flya bruker litt tid dit kanskje? Jeg aner ikke hvilken rute de tar. Forbanna sneaky russere! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Her i lunde har det ikke vært noen flyalarm. Vi har kanskje ikke sånt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Haha:) Da fikk vi klarna opp idet og:) Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 We are unter angriff. Russians are le coming. Hvis man skal invadere Norge er det bare å gjøre det klokka 12. Alle tenker bare "ja, øvelse"! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Flya bruker litt tid dit kanskje? Jeg aner ikke hvilken rute de tar. Forbanna sneaky russere! Mulig de dro til Gjøvik først, så til Langesund, så til Stavanger og først etter de kom de hit til Orkanger. Blir jo litt frem og tilbake da. Lenke til kommentar
Sideri Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ehm, var det det som skjedde? Jeg trodde det var de på byggefeltet som sprengte igjen, men synes sireren var altfor høy Molde forresten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Her i lunde har det ikke vært noen flyalarm. Vi har kanskje ikke sånt Dere er ikke viktige nok. Ja dere har en teknologibedrift, men det er ikke så mange av dem. Så en rapport som ble laget på 80-tallet. Ja den er utdater de luxe, men dere blir nok ikke prioritert. Ikke før andre eller tredje angrepsbølge. Her nede i grenland vil uansett falle under første angrepsbølge. Det er så mye industri og teknologibedrifter samlet her at vi er et juicy target. Grenland sto faktisk som nummer 7 på lista over såkalte førsteprioritetsmål. Husker ikke hva som ligger over. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Her i lunde har det ikke vært noen flyalarm. Vi har kanskje ikke sånt Russerene er der allerede, men de bruker Stealth teknologi! Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Noen som vet om det var en øvelse? Noen som bygger hus utfor, men alarmen var altfor høy. Stavanger Endret 11. juni 2008 av medlem-122769 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De bruker da vell ikke alarm når de bygger hus? Eller er det en sånn ny regel at man må informere folk om når man skal slå inn en spiker eller sage noen planker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 De bruker da vell ikke alarm når de bygger hus? Eller er det en sånn ny regel at man må informere folk om når man skal slå inn en spiker eller sage noen planker? Sprengningsalarm kanskje? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Sprenge huset? Ikke rart de bruker lang tid på å bygge hus for tiden når de hele tiden skal sprenge det. Endret 11. juni 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Du er tydeligvis byggfags store sønn. Bygge grunnmur er en fordel når man skal ha hus, og hvis du ikke var klar over det så er det de færreste tomter hvor grunnfjellet er i vater på tomta. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Så en rapport som ble laget på 80-tallet. Ja den er utdater de luxe, men dere blir nok ikke prioritert. Ikke før andre eller tredje angrepsbølge Den bli sikkert lagd før jeg ble født, tjihi. Da fant vi grunnen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Å ja. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor For de som ikke skjønte det var konsentrasjonen av ironi litt høyere enn vanlig i de siste innleggene fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå