drugis Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dump henne. At hun sender bilder for å vise piercingene er jo i og for seg greit, men hun mottok jo også bilder av han... I mine øyne er det utroskap, så hadde jeg vært deg hadde jeg dumpet henne omvendt selvfølgeli? men synst du blåser det pittelittegranne opp visst du virkelig er glad i denne jenta. Er bagateller really, si at du ikke har lyst at hun skal gjøre noe sånt igjen, visst hun gjør det er det ett respekterings problem. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tydelig at grensene for hva som er utroskap her er ganske forskjellig fra person til person her på forumet. Men ser at trådstarter reagerer og mener at han blitt bedratt av sin kjære men nå ønsker å gå videre trass i tillitsbruddet som har oppstått grunnet at han fortsatt vil ha sex. Vil da derfor ønske han lykke til videre. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nå har jeg ikke lest hele denne tråden men nvis du er sammen med henne bare så du slipper å være alene og for å ha sex med henne så er jo dette ikke kjærlighet, men "just fuck buddys" Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Selv hadde jeg gitt faen i dama å gått videre, hvorfor? Fordi ho sendte bilder av sine pupper til en annen gutt, og ho hadde tydligvis mottatt bilder av en annen guttekropp naken, usj.. Jaja, du får bestemme selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå