Frigata Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Eg hadde sett ned foten så den gjekk gjennom golvet! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ikke bli altfor påvirket av folkene her til å ta en forhastet beslutning. I en slik prosess har dama gjort noe dumt, men på ingen måte vært uærlig eller utro i realiteten, selv om jeg anser det som en veldig alvorlig sak og jeg hadde blitt utrolig lei meg om damen min hadde gjort noe slikt. Det dere muligens trenger er en skikkelig one-on-one samtale der dere diskuterer både negative ting med henne men også negative ting ved deg selv. Tenk på deg selv i en slik situasjon. Vær egoistisk. Alt som har med kjærlighet handler om egoisme. Man velger tross alt én jente, og det er en jente man ikke vil dele med noen. Hun er bare din, du er "egoist" og vil ikke at noen andre skal få en smakebit. Det er sånn det er. Kommer du til å ha det godt med deg selv hvis du slår opp med henne? Kommer du til å ha det godt med deg selv hvis du IKKE slår opp med henne? Har du en tilfredsstillende sosial status som hjelper deg gjennom dette? Blir det vanskelig å stable seg på beina igjen? Ta en beslutning basert på ditt liv og dine ønsker. Det er ikke utilgivelig det hun har gjort, men veldig veldig alvorlig. Det finnes mange personer der ute på det vide nett som er veldig flink til å overtale og manipulere. Tenk på deg selv og kun på deg selv og ta en beslutning bestående av de tanker du har gjort deg. Hvis dette svir såpass at du ikke klarer å tilgi det, eller ikke stoler på henne og det svekker forholdet, gjør du det ene. Hvis dere klarer å komme forbi dette og leve som før uten at dette skal stoppe dere og tar dette som læring, så gjør du det andre. Jeg skal ikke putte ord i munnen din. Ikke bli manipulert av tråden til å ta et galt valg. Det er du som vet best hvilken beslutning som er korrekt, ingen andre. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Tror du skal være klar over at hun ikke nødvendigvis har samme syn på utroskap som deg, og dermed ikke nødvendigvis gjorde noe gærent i hennes øyne. fortell henne hva du synes om det så ser du på hvordan hun takler det om hun er verdt å beholde eller ikke. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg vil egentlig anbefale å ta en prat med henne, få tak i hverandres syn på utroskap, og sette en felles definisjon. Jeg synes derimot det var direkte dårlig gjort at du viste så lite tillit at du så gjennom maskinen hennes. Siden hun faktisk gråt når du konfronterte henne, tror jeg nok hun angrer, og ikke vil gjøre slikt igjen. Ihvertfall tenke seg om en ekstra gang først. Men, jeg gjentar: sett deg ned, ta en prat med henne og finn ut hva hennes syn på utroskap er, og si klart ifra om din. Ikke slå opp riktig enda, det der kan reddes, om du er villig til å legge det bak deg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Stoler du på henne? Tror ikke jeg trenger å skrive mer. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dersom han gikk gjennom datamaskinen med hensikt å finne noe slikt, stoler han ikke på henne. Og om han stoler på henne, så har hun jo nå vist at hun ikke er verdig den tilliten. Jeg er egentlig ikke særlig sjalu av meg, og i utgangspunktet så synes jeg ikke denne saken er så vanvittig kritisk. Forrige avsnitt tatt i betraktning, ville jeg nok likevel slått opp eller ihvertfall la henne høre det skikkelig og evt. vurdere det videre utifra reaksjonen hennes på dette. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Bli hos henneFordeler: Får sex "Jeg vil ikke ha henne, men om jeg slår opp så får jeg ikke pult hun" Hvordan kan du bruke det som et argument om du skal beholde henne eller ikke? For det første så får man sex overalt, for det andre så er ikke sex det som bør holde dere sammen. Om det er første prioritet så tror jeg du lever best som singel Endret 12. juni 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
MRN Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Virker som at du og dere er ca. 18 år. Jenter på den alderen er billigere og ser ikke lengre enn puppen som (som hun sågjerne vil vise fram). Angående tårer; Det kan like gjerne ha vært krokodilletårer. De kom ikke fram før hun ble konfortrert. (Har jobba nattskift, så unnskyld for ev. skrivefeil). Spørsmålet er om hun kommer til å fortsette å sende bilder av seg selv over nettet. Du forteller veldig om hvordan hun er RL. Hun har flasha seg for sine gode venninner, deg og fyren som hun liker å chatte med. Du reagerer ganske sterkt på dette, såpass mye om du lagde en tråd om det. Dette er noe som plager deg. Du har fått deg en kjæreste, du kommer til å få deg ei ny ei, om du skulle velge å slå opp. Litt små-vanskelig situasjon, men jeg heller mer på at du burde slå opp. Prat med jenta først, og fisk etter om det blir noe gjentagelse eller ikke. (Gøy å lese sånne tråder når man ikke har vært i samme situasjon selv.) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Som sagt tidligere, alle har forskjellige meninger, og som L4r5 sa, det er kun DU som sitter med svaret. Vi kommer bare med innspill. For det første, hun ville pierce puppene, noe du ikke likte. Hun gikk likevel hen og gjorde det uten å i det hele tatt nevne det for deg. Allerede der er det snakk om et sterkt tillittsbrudd spør du meg. Så finner du nakenbilder av en annen kar på PC-en hennes (muligens litt uetisk å "snoke" rundt på PC-en hennes, men ok). For å si det sånn, hadde jeg hatt dame og jeg hadde funnet nakenbilder av en annen fyr på PC-en skulle hun hatt rimelig gode argumenter for at vi fortsatt kunne vært sammen. Jeg ville ikke tolerert noe slikt som dama di holder på med. Og du blir såpass sint og skuffet at du spør deg til råds her. Jeg tror du egentlig vet svaret ganske godt selv, selv om du vet at det vil gjøre vondt.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Må nesten få vite alderen på damen da, før jeg kan si noe her. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dette virker som innhold i en Dr. Phil episode. Eventuelt Jerry Springer. Jeg støtter de fleste uttalelser her. Men best den der det er opp til deg og bare deg når gjelder hvilken vei du vil gå i dette veiskillet. Tror faktisk det står et "Stopp og Tenk"-skilt i midten der. Men det er jo ikke bra at (forhenværende/nåværende) kjæresten din sender puppebilder til andre gutter. Og det gjør det heller ikke no bedre at hun får nakenbilder tilbake. Kanskje du burde sende henne et bilde av deg? (bare ikke legg det ut på forumet her.) Men hva har du egentlig å tape uansett hva du gjør etter dette veiskillet? Du blir jo bare en erfaring rikere. Stoler du på henne?(som nevnt tidligere) Eller gjør du ikke det? Eneste jeg vet, når det kommer til forhold osv, er at det hjelper å prate om det. Ellers ligger det å gnager som f. Og du blir ikke akkurat "bedre" av det. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Slenger meg på og støtter Lars. Det er bare du som kan vite hvordan du reagerer på det. Meeeen... Dette er et forum med mange folk med mange meninger og det hadde ikke vært noe moro hvis alle hadde sagt "Finn det ut sjøl" så her kommer hvordan jeg hadde reagert og sett på det... Hva hu gjør med kroppen sin har du 70% ikke noe med. Med mindre det får en stor konsekvens for forholdet så syns jeg ikke du skal blande deg i det. Eksen min røyka. Jeg visste det før vi ble sammen og selv om jeg holder meg langt unna alt sånt så var det greit. For det er hennes valg og hu styrer da sin egen kropp. Det jeg derimot gjorde var å si min mening og støtte hu i å ikke ville røyke lenger. Men poenget. Hu er sjefen over sin kropp. Dessuten... Nipple piercing... Kinky Jeg hadde ikke sett på det som utroskap. Jeg hadde sett på det som et kraftig tillitsbrudd. Men kanskje hu ikke visste hvordan du syns om det. Gi jenta en sjanse med å forklare henne hvor dine grenser går og hør om hu vil respektere dem. Snakk med henne aleine om det. Og angående måten du fant de bildene på er litt viktig. Hvis du aktivt leita etter noe så tror jeg du burde vurdere din tillit også. Hvis du tilfeldigvis kom over dem så er det greit, men hva gjorde du på hennes mottatte filer? Nå tar jeg utgangspunkt i at du vil bli sammen med hu og sier hvordan jeg ville løst saken. Og jeg skal ikke gå inn på den pro's and con's lista di for den.... Har helt feil grunnlag Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vel, siden hun hadde "gjemt" bildene så man må gjennom fire mapper for å finne frem til dem (istedet for i den vanlige bildemappa), så må hun jo ha hatt en viss ide om at det kanskje ikke var så pop med nakenbilder av en annen fyr på maskina. Lenke til kommentar
Gjest rasendeogsint Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Trådstarter er tilbake. Jeg ser at det har kommet en del svar her. Takk for alle brukbare innlegg. Angående bildene på maskina hennes: Hun påstår at disse er fra før vi ble sammen (3-4 måneder før vi møttes, tenker jeg), og at hun ikke har giddet å gå gjennom maskina for å fjerne dritt hun har liggende. Og, ja, hun har mye annet dritt liggende, men ikke noe tilsvarende. Grunnen til at jeg var såpass dypt i maskina hennes var at hun hadde sagt at jeg ikke skulle se gjennom harddisken, og da ble jeg jævlig nysgjerrig. Nygjerrighet er en av mine mindre gode sider. Det kan også nevnes at jeg lar henne se gjennom maskina mi når hun vil. Angående "fordeler og ulemper"-lista: Se totalt bort fra denne, jeg var i et jævla dårlig humør da jeg skrev den, og den er derfor ekstremt kynisk og direkte tåpelig. Angående sending av bilder: Hun har ikke sendt andre nakenbilder, eller tilsvarende, enn det ene bildet til én person. De andre jentene som fikk sett puppene hennes, var med da hun tok piercingene. Dette synes jeg er greit nok. Jeg tviler på at hun vil sende bilder til noen andre igjen hvis jeg blir hos henne, og sier at jeg kommer til å slå opp hvis vi har et tilsvarende tillitsbrudd. Angående piercinger: Noen liker sikkert jenter med piercing i brystvortene, jeg misliker det intenst. Det var en grunn til at jeg reagerte ganske sterkt da hun tok dem. Dette ser jeg også på som et tillitsbrudd, hadde ikke hun blitt sur hvis jeg plutselig hadde tatt to piercinger i pungen? Hadde hun ikke tatt piercinger hadde hun heller ikke sendt bildet. Til dere som sier at det ikke er noe å bry seg om: Har dere vært i en lignende situasjon selv? Har dere noen idé om hvor sårende det er? Jeg tror jeg kommer til å bli hos henne, fordi forholdet vårt har vært, til noens overraskelse, bra og veldig seriøst. Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å bli som person uten henne, og jeg vil ikke gå tilbake til slik jeg var før jeg møtte henne. Livet mitt før, virker per i dag som det var tomt, kjedelig og meningsløst. I tillegg har jeg ikke mange venner, som jeg er komfortabel med og stoler på, eller høy sosialstatus. Tror dette kan ha sammenheng med at jeg ikke drikker som en fjortenåring. Vi er 18 begge to forøvrig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Til dere som sier at det ikke er noe å bry seg om: Har dere vært i en lignende situasjon selv? Har dere noen idé om hvor sårende det er?Ja. Det var derfor jeg så bastant kan påstå at jeg ikke ser på det som noe problem. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Angående bildene på maskina hennes: Hun påstår at disse er fra før vi ble sammen (3-4 måneder før vi møttes, tenker jeg), og at hun ikke har giddet å gå gjennom maskina for å fjerne dritt hun har liggende. Og, ja, hun har mye annet dritt liggende, men ikke noe tilsvarende. Grunnen til at jeg var såpass dypt i maskina hennes var at hun hadde sagt at jeg ikke skulle se gjennom harddisken, og da ble jeg jævlig nysgjerrig. Nygjerrighet er en av mine mindre gode sider. Det kan også nevnes at jeg lar henne se gjennom maskina mi når hun vil. Bli litt mindre nysgjerrig i fremtiden, men det å si "ligg unna" høres jo strengt tatt ut som en invitasjon til å finne ut at det ligger masse dritt der. Jeg synes likevel du burde holdt deg unna, for jeg anser privatliv som et krav, også når du er i et forhold. Forøvrig: hadde hun piercinger på bildet? Isåfall er det jo håpløst å påstå at bildet er gammelt, hvis hun tok dem helt nylig. Angående sending av bilder: Hun har ikke sendt andre nakenbilder, eller tilsvarende, enn det ene bildet til én person. De andre jentene som fikk sett puppene hennes, var med da hun tok piercingene. Dette synes jeg er greit nok. Jeg tviler på at hun vil sende bilder til noen andre igjen hvis jeg blir hos henne, og sier at jeg kommer til å slå opp hvis vi har et tilsvarende tillitsbrudd. Unngå dette. Gi heller uttrykk for at du ikke tolererer dette så hun forstår det, så unngår du å komme med trusler samtidig som hun forstår konsekvensen av gjentagelse. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 srbz : Bare en liten rettelse, bildene hun hadde på PC-en var av en annen naken fyr. Altså det hadde ingenting med hennes pupper/piercinger å gjøre. Dermed kan de jo faktisk ha ligget der en stund. Men jeg må si at jeg hadde slett ikke syntes noe om at kjæresten skulle hatt nakenbilder av en annen fyr på PC-en. Dersom det er bare slik at hun har hatt de fra før, men glemt å slette de da hun fikk type, så er det jo forsåvidt greit. Men da bør hun slette de med en gang noe sånnt kommer frem. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Skjønner nysgjerrigheten din. Er sånn selv. Men jeg hadde heller "fått det ut av hu" muntlig enn å snoke. Da har du lært leksa di der Hadde du fått det muntlig hadde hu kanskje ikke tenkt på bildene og hele misforståelsen kunne vært løst. Men som det er sagt tidligere her. Unngå trusler som "jeg slår opp med deg" Si at du ikke tillater et slikt brudd på tillitten igjen og hvis hu syns det blir for strengt får hu komme med et bedre forslag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Dump henne. At hun sender bilder for å vise piercingene er jo i og for seg greit, men hun mottok jo også bilder av han... I mine øyne er det utroskap, så hadde jeg vært deg hadde jeg dumpet henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå