Ratleto Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Skal vi være inne eller ute der da? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sverresborg kl 1200 passer meg bra. Ratleto: Mener du inne eller ute i husen, dvs. om vi skal ta en guidad tur (tror ikke man kommer in i husen annars)? Det finns mye å se ute også, så for meg spiller det ingen roll. Skal vi gå in må vi nok ordne det nå direkt, for en vanlig guidad tur tror jeg ikke passer så bra for foto. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har aldri vært der før, jeg, så jeg aner ikke hva det er å se der. Men jeg har forstått det slik at det også er et park-område der, og trodde kanskje det var verdt et besøk. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Sverresborg er en park, kan man si, med masse gamle hus. Her er noen gamle bilder: http://www.helenasphotography.com/files/photos/norway/trhmcntr/img_1407b.jpg http://www.helenasphotography.com/files/photos/norway/trhmcntr/img_1429b.jpg http://www.helenasphotography.com/files/photos/norway/trhmcntr/img_1424b.jpg Ikke så veldig langt fra Sverresborg finns det en damm (husker ikke navnet, men tror det er Bakli). Der er det også fint. Jeg fannt bare et bilde: http://www.helenasphotography.com/files/photos/norway/trhmcntr/20080525_001d450b.jpg Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Akkurat. Da er jo mulighetene mange. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvor mange blir vi på lördag? Ratleto, ok67 og jeg. Arela? Noen fler? Det ser ut at bli pent vär. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor lang tid regner dere med å bruke? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vi pleier å bruke alt fra 2 til 5 timer. Må du gå tidlig, så er det helt i orden, men si gjerne i fra til noen sånn at du ikke plutselig er savnet. Tar det så lang tid som 5 timer, så er det med kafébesøk inkludert. Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg kommer. Inne får vi neppe fotografere, så vi får se hva vi finner utendørs. Skal vi møtes ve hovedinngangen (ved Taverna)? Vi kan jo evt også rusle oppover i marka bak butikksentret om vi vil. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Passeleg oppmøte er vel f.eks. på parkeringa på andre sida av gata, ved barnehagen/fotballbana? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som gidder å merke ut oppmøteplassen på et kart? Har aldri vært der før. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Ska du ta bilen? Jeg viser veien, om jeg får sitte på. Finner du veien til Skistua? I sån fall er det lett, då kan jeg vise veien. Stänger av datorn nå. Endret 4. juni 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Greit. Da har jeg veiviser. Men det kan godt hende at noen andre trenger å vite nøyaktig hvor det er. Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kart på finn.no - søk på Sverresborg alle 13 - parkering på andre siden av alle'en, som ok67 foreslo Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg kommer også sannsynligvis, skal prøve å finne frem...ha mobiler på da, i tilfelle jeg må ringe. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Her Endret 5. juni 2010 av ok67 Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Skal ikke se bort ifra at jeg plutselig dukker opp også. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) da prøve eg å komma meg opp med bussen i tide. Må bytte buss, så kan bli litt knapt. Dersom noen kjører forbi lademoen og har plass i bil hadde det vært strålende. tlf ### Edit: Da var visst busskortet tomt, og resten av bussene som gjekk neste halltime kjørte forbi mens eg tok ut penger. Fantastisk at bussene går til samme tid og ikkje spredd litt utover. Håper dokke får ein fin tur! Endret 5. juni 2010 av nbmofo Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 sitter på kafen på Sverresborg Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Da er jeg hjemme igjen, og har sett igjennom dagens fangst. Jeg er storfornøyd! Skal prøve å få redigert de beste i løpet av kvelden og natta. (Har en døgnrytme som ikke ligner grisen for tiden,- men det får så være.) Takk for nok ett meget hyggelig fototreff! Endret 5. juni 2010 av Sille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå