ok67 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Trur ikkje Munkholmenbåtenhar starta sesongen enno. Eg foreslår Munkholmen litt lengre ut på sommaren... (slik at eg kan vera med også). Endret 7. mai 2010 av ok67 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvis det er noen bedre forslag enn Ranheim, så drar gjerne jeg dit. Men ingen har kommet med noen bedre forslag så langt. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hvis det er noen bedre forslag enn Ranheim, så drar gjerne jeg dit. Men ingen har kommet med noen bedre forslag så langt. Enig. For meg spiller det (nesten) ingen roll hvor vi drar. Om Randi synes at det finns noe å se i Ranheim er det sikkert bra. Men jeg er åpen for andre forslag, bare vi kan bestemme oss for noe. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Trur ikkje Munkholmenbåtenhar starta sesongen enno. Eg foreslår Munkholmen litt lengre ut på sommaren... (slik at eg kan vera med også). Kikket på Munkholm-siden jeg, synes da det stod båt hver time. Ila-bekken da..lenge siden jeg har vært der. Ny restaurant på skansen har det kommet også, visstnok bare åpent i helger til å begynne med. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg har värt på Munkholmen to ganger (med foreldrar). Det var fint, men jeg gikk fort tom for fotomotiv. Jeg er enig med ok67 at det nok er bedre at dra dit på sommaren, så kan man ta det rolig og kose seg i sola mellom fotograferingen. Finnes det noe intressant om man passerer Ila og fortsetter lenger bort? Ved båtene har vi jo värt för, men lenger bort skulle vi kanske kunne finna på noe nytt? Noen som gått der og vet om det finnes noe å fotografere der? Ranheim er fortsatt OK for me, men evt. ska vi kanske spare det til Pakarang kan bli med? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kikket på Munkholm-siden jeg, synes da det stod båt hver time. Frå 20. mai .... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ila-bekken var det jo minitreff ved forrige helg. Jeg har nok bilder derfra akkurat nå. Hehe. Siden båten til Munkholmen ikke går enda, står vi fortsatt igjen med Ranheim. Stjørdal sentrum var ikke noe særlig, skrev du tidligere en gang Sille. Er det noe annet i området som kan være bra å dra til nå? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Når jeg skrev Ila tenkte jeg ändå lenger bort än Ilabekken, men der finns det kanske ikke noe intressant? Men som sagt; Ranheim er greit for meg. Endret 7. mai 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da blir det Ranheim...hvis vi parkerer der ved kirken, kan vi fotografere rundt museumet, den gamle skolen og deretter gå mot Være. Da passerer vi Grytbakkstranda med alt det rare i kunstnerhuset, jeg ringer han nå jeg, slik at han er oppmerksom på at vi vandrer på eiendommen hans, da blir det sikker OK..hvis dere vil fotografere der da. (Se på kartlinken jeg la inn slik at vi finner frem, jeg er dårlig til å orientere meg) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da har jeg nettopp snakket med eieren, han er i konfirmasjon i morgen, men det var helt i orden at vi gikk ned på eiendommen hans. Kyllinger har han også. Hvis vi går strandveien fra kirken, bør vi opp på veien for det er litt vanskelig å forsere steiner og bekken tror jeg. Da går vi ned en privat vei det står Grytbakkstranda på.Idyllisk der. I Hansbakkfjæra kan man også parkere, fint å fotografere der også. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Det höres fint ut! Takk for at du ordnede det. OK, kl. 12 ved Ranheim kirke da? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg tror kanskje vi bør si kl 11. Yr sier at det skal regne 6-8 og 11-15 i morra, mens pent.no sa tidligere idag at det ikke skulle bli noe nedbør i løpet av lørdagen. Men nå har de endret dette til litt nedbør mellom 10 og 11. Så det kan virke som at det blir noe regn i morra, men det er litt usikkert når - og hvor mye. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 11 blir litt tidlig for meg..kan strekke meg til halv 12 Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fra Ranheim kirke og innover fjorden er det vistnok en veldig fin sti (jeg forhørte meg med ekte innfødte i dag) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Fra Ranheim kirke og innover fjorden er det vistnok en veldig fin sti (jeg forhørte meg med ekte innfødte i dag) Jada, vi går mot Være...Ladestien skal faktisk utvides helt dit, men som sagt er det et litt vanskelig stykke over noe steiner og bekk, så vi kan gå opp på Ranheimsvegen da. Og nå har vi fått lov til å komme ned i Grytbakkstranda, og der er det mange fine detaljer på den gården. Det ligger en del av mine bilder på Flickr derfra (Trøndelag sett). Her er ett. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sier vi Ranheim kirke kl 11:30 da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sier vi Ranheim kirke kl 11:30 da? Den er grei... Lenke til kommentar
lessis Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har funnet en reiserute og bussen er der 1129, får håpe den er i rute og at jeg finner rett buss utover. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Har funnet en reiserute og bussen er der 1129, får håpe den er i rute og at jeg finner rett buss utover. Jeg kan ta bilen,Sissel...den er nedstøvet men sikkert OK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå