Ratleto Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nei, vi vet ikke hvor vi skal enda. Blir en veldig-på-sparket-tur, det her, virker det som. Tar jeg ikke feil, så har også arela og pakarang bil (jeg vet ikke enda om jeg har bil i morgen), og du får sikkert sitte på med noen dersom vi velger et sted utenfor buss-rutene. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Pakarang: Er det mulig for deg på søndag istedet for i morra? Ser ut som at det i alle fall kan bli OK vær på søndag - i motsetning til i morra. (jeg spør bare Pakarang nå, siden han ikke har mulighet til å være med neste helg) Endret 30. april 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Den er grei - jeg holder et øye oppover! Gråvær er egentlig perfekt fotovær, men ikke for bløtt Det er en amatørs fortrinn, det å kunne krype inn i varmen når det blir ille. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Håper dere får en fin treff! Det ser dessverre ut som at vi får dårlig vär i Amsterdam. Masse regn. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ser fortsatt ut som at det blir en del regn i morra. Blir det bare oss 3? arela, pakarang og meg? Eller er det fler som blir med i morra? Det har ikke kommet frem hvor dere da ville dra for å fotografere. Det kunne vært morro og vært med både i morgen og neste lørdag. Jeg må i såfall komme meg dit med offentlig kommunikasjon. Ikke sikkert det går busser 1. mai. Jeg tar meg en tur ned til Ilsvika i morgen ettermiddag, regn eller sol. Hyggelig om jeg går meg på noen der i 1300-tiden. Passer best med noe by-nært ettersom jeg skal kjøre ferge i hele natt. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Søndag er full fergedag for meg... :-( Søndag er full fergedag for meg... :-( Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 OK, pakarang. Da blir det i morra, samme åssen været er. Men det er meldt regn, altså. Ila-området har vi vært i ganske mye siste månedene, men vi kan vel forsåvidt ta en tur igjen. For meg passer det bedre med 12-tida enn 13-tida. Arela, hva med deg? Lassis? Hvor i Ilsvika skal vi evt møtes? Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Diplomat - mellom 12 og 13 Spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Sille Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Dere får ha god tur i morgen! Jeg er nå ferdig med to døgn med forhandlinger, og ligger utslitt på ett hotellrom i Oslo. Men,- i morgenbærer det ut på akam-treff for meg også, her i Oslo. Vi snakkes! Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Næmmen så hyggelig da. Jeg kommer litt over 12-tiden da, men hvor er Diplomaten? Joda, det har regnet i hele natt på fjorden. det er faktisk litt hvitt på Rørvik-siden. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Skulle dere ikke selge noe ( ;-) ) så kan jeg finnes på nittito-fire-fire-fire-syv-åtti. ;-) Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har undersøkt muligheten for kollektivtransport ut til Ila og jeg kan være der 1150 eller 1250. Bør få vite omtrent hvor vi skal møtes og om det blir 12 eller 13. Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Jeg kan være der noen minutter etter 12... kanskje rundt 12:10-12:15.... Jeg er ikke helt sikker på hvor "Diplomaten" er, men hva med Bunnpris (eller er det PRIX, COOP MEGA??) butikken ved tunnelene? Skulle det være noen som trenger skyss etterpå så har jeg bil... Det kommer noen regnbyger, men det er jo en flott utfordring.. Endret 1. mai 2010 av pakarang Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Diplomaten, det var påtenkt meg det! Jeg tenkte å parkere nede ved gamle Skansen - vet ikke hvor det er best å parkere. Dersom det er bedre å parker andre steder, så hører jeg gjerne. Hvor kommer du fra lessis? Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Diplomaten, det var påtenkt meg det! Jeg tenkte å parkere nede ved gamle Skansen - vet ikke hvor det er best å parkere. Dersom det er bedre å parker andre steder, så hører jeg gjerne. Hvor kommer du fra lessis? Jeg lurer på om det er avgifts parkering der nede ved Skansen... ved mat butikken er det iallefall gratis (tror jeg)... Må dobbel-sjekke... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da er jeg også våken. Jeg er ikke særlig kjent i området, skjønner jeg, selv om vi har vært på noen fototreff i nærheten, men det var vel mer Mellomila. arela: er det mulig å få haik idag? pakarang: Mobilnr'et ditt er notert. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Da spaserer jeg til den riktige bussholdeplassen og tar meg ut til Ila. Gleder meg til å møte deg Pakarang. De andre har jeg vel møtt før. Vaker rundt butikkene. Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 10 -5 minutter på 12 opp til deg ratlto? Da er vi der omtrent 1215 pluss minus hvordan sledeføret er. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Bildetråd for dagens mini-treff er startet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå