Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for sist, flotte bilder du har, så i ditt album...og så imponerte du med språk-kunnskapene også, morsomt. :yes:

 

Hei Randi,

 

Tusen takk for kommentar. Jeg synes Dere tok noen alldeles flotte bilder også, nesten slik at jeg lurer på om jeg skal gå meg en tur til.... :whistle:

 

Dere er alle kjempe flinke synes jeg.

Lenke til kommentar

Enig med Randi, du (pakarang) har imponerende höy nivå på dine bilder!

 

At ta bilder av fly har jeg lenge hatt lust på (kan dog ikke på lördag), men jeg trodde at det kanske ikke er tillatt? Jeg har vel lest for mye om USA kanske... :)

 

Å, hvor snill du er... tusen takk for så hyggelig oppmuntring. Jeg prøver hardt, men synes jeg fortsatt har mye og lære.

 

Joda, det er tilatt og ta bilder på Værnes. De har til og med en egen fly-spotter plass ved siden av rullebanen/taxi-banen. Her finner du spotter plassene ved flyplassen: http://www.trondheimlufthavn.net/Spotterguide.html

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Føler egentlig at jeg har vært litt fraværende her i det siste, men får skylde på en kombinasjon av kurs, arbeidshelger, og arbeid i sammenheng med diverse verv jeg har. En oppsummering av status nå er at jeg nettopp har kommet inn på mitt hotellrom,- jeg har vært på pedagogikk-kurs i regi av AOF. I løpet av dette kurset skulle vi sette opp og forberede ett kurs vi hadde tenkt oss å kjøre,- og da ble det selvsagt et fotokurs. Vi har i dag hatt avslutnigsmiddag, etterfulgt av av en smule festligheter.(det blir nok en tøff dag i morgen....)

 

Det jeg da vil fram til,- etter litt fyllerør,- er at jeg nå er veeeeeldig klar for en sammenkomst igjen,- jeg har savnet gjengen masse,- og det passer jo bra sammen med at jeg har frihelg nå til helgen. Jeg er ferdig med kursing(for en liten stund) og skal nok klare å legge til side tankene og forberedelsene til forhandling med NHO og evt. streik.

 

Hvis noen har konkrete forslag til en spontan sammenkomst nå til helgen, så er jeg klar for det meste.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt bli med på noe i helga.

 

Flyspotting, som Pakarang snakker om, høres jo interessant ut. Jeg har tenkt litt på det før, men jeg visste ikke om disse spotteplassene.. men hvis det skal bli i helgen så må jo denne asken forsvinne snart så dem kan begynne å fly igjen!

Lenke til kommentar

Fimbulvinter - 3-års vinteren før Ragnarok.

 

Kanskje vi må ta et aftentreff - spesielle "solnedganger".

 

tankene spinner.......

trainspotting! - krever mer tålmodighet en fuglefoto.

carspotting! - her er det muligheter (bare man ikke blir anntastet, beskyldt for å være trafikksnut.)

Lenke til kommentar

God ettermiddag,

 

Jeg er veldig lysten på ett aldri så lite uformellt treff eller foto-spasertur i morgen. Ser jo ut som fly-spotting er ute... :whistle:

 

Train spotting er interresant, men da trenger jeg hjelp til og finne gode motiver :thumbup:

 

Noe i by-området er helt OK for meg... nesten hva som helst, er litt som melk akkurat nå, passer til mye.. :blush:

Endret av pakarang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...