Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva om vi rett og slett tar Stjørdal sentrum? Regner ikke med at Sille har noe imot at vi tar det området når han ikke kan være med likevel (siden han antakelig kjenner området altfor godt)? Eller er det kanskje helt omvendt, Sille? At om vi først kommer til Stjørdal, så vil du være med?

Lenke til kommentar

Hva om vi rett og slett tar Stjørdal sentrum? Regner ikke med at Sille har noe imot at vi tar det området når han ikke kan være med likevel (siden han antakelig kjenner området altfor godt)? Eller er det kanskje helt omvendt, Sille? At om vi først kommer til Stjørdal, så vil du være med?

 

Hehe,- fototreff på Stjørdal kunne jeg godt ha tenkt meg å være med på ja,- trenger vel en kjentmann for å finne de "fotografiske perlene", siden det er langt mellom dem og de er godt bortgjemte. Stjørdal sentrum er vel ikke av det mest billedskjønne jeg vet om desverre.

Lenke til kommentar

Hm. Ok. Da dropepr vi det, siden Sille vil være med, og vi ifølge ham trenger en kjentmann. :)

 

Jeg køyer nå, men håper noen klarer å komme på en god idé om hvor vi kan ha treffet. Jeg har ikke klart det selv foreløpig...

 

Neida, trenger ikke å droppe det for min skyld altså. Det jeg egentlig mente var at Stjørdal ikke er den mest billedskjønne byen for å si det mildt....

Lenke til kommentar

Helena: Havna ved Ila har vi vært på før, ja. Vi var jo også ved Ila-parken ved treffet i mars (om jeg ikke husker feil).

 

Sille: Hvis Stjørdal sentrum er så kjedelig som du sier, så trenger vi kjentfolk for å finne de fotogene tingene, så da synes jeg at vi dropper det nå. :)

 

Synes forslaget til Helena høres bra ut, jeg, med Lade kirke og Korsvika. Det er vel noen kafeer i nærheten der også, både på City Lade og ved Rema'n der.

 

Noen med bedre forslag?

 

Edit: Ja, vi kan jo ta Lade kirke, Korsvika, også Ladestien til Svartlamo'n?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Nå er jeg jo ganske ny her, og har enda gleden av og få møte alle dere... men Lade Kirke, Hansbakkfjæra + videre nær-område hørese veldig bra ut for min del (det er jo så og si i bakgården min).

 

Passer svært bra for meg ettersom jeg noen timer senere på ettermiddagen må utover fjorden på nattevakt på ferga.

 

Det er my fint her i dette området, og mye forskjellig og se... noen skulpturer, tre-påler i vannet, brygger, naust, tog, gammel togstasjon (Ranheim stasjon), kirke, Hansbakk-fjæra... osv osv.

 

Jeg har gått en del turer selv, men tror det kunne vært moro og se nye ting i mitt eget område - gjennom deres oppvakte øyne.

Lenke til kommentar

Det stemmer at Stjørdal ikke er den enkleste "fotobyen". Kommer litt an på hva slags motiv dere ønsker. Jeg er etnisk stjørdaling så kan godt være los ved en anledning. Jeg har selv sett for meg solnedgangsbilder fra billettholman (venstre side når man kommer ut av helltunnellen nordover) eller lignende slik at fly som lander kan bli med på bildet.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen,

 

Nå er det riktignok meldt regn på lørdag førstkommende, men jeg tar meg nok en tur ut likevel, kanskje en tur til Værnes for og prøve og ta bilder av fly som lander på våt rullebane...

 

Er det noen som er interesert i og være med dit, eller noen andre plasser, så synes jeg det bare er hyggelig...

 

Ikke noe høytidlig eller offisiellt, bare litt sånn på sparket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...