arela Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis det var stemning for det, så var vi velkommen tilbake. Når vil det i såfall være aktuellt? Juni? Juli? Det må være en dag da vi kan ligge i gresset, slik som sist - råbra! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det må være en dag da vi kan ligge i gresset, slik som sist - råbra! Med andre ord - ikke denne helgen Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er mange måneder siden epostvarsling sluttet å virke hos meg, og ja, det fører til at jeg alt for ofte glemmer at dette forumet og denne aktiviteten eksisterer. Hvis det kan være noen trøst. Du er i alle fall dypt savnet. Trykk på "abboner på dette emnet" øverst på siden, så skulle nok e-post varslingen fungere igjen. Det var da godt å høre at jeg var savnet, da. Har savnet meg jeg, også. Gjorde som du sa, Sille, men med den varianten at jeg sa opp abonnementet og abonnnerte på nytt, med valget "Øyeblikkelig epostvarsling". Følger spent med. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det var da godt å høre at jeg var savnet, da. Har savnet meg jeg, også. Gjorde som du sa, Sille, men med den varianten at jeg sa opp abonnementet og abonnnerte på nytt, med valget "Øyeblikkelig epostvarsling". Følger spent med. Da får vi teste det da,- Fikk du mail? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ole Johan som var hadde treff hos i sommer på gården på Rødde, var innom her i kveld, og hadde fått skrevet ut et par bilder som ble lagt ut i bildetråden fra treffet. Avtalen var jo at han skulle få bruke bilder vi tok mot at vi fikk komme, ta bilder, og spise grillmat til kostpris. Bildene som han har skrevet ut, og har rammet inn, og som skal brukes på bl.a. bondens marked i Trondheim i morra (og sikkert andre steder også fremover, som pynt i salgstelt) er hanen av MLang og gris nr 3 av HelenaN (den sorte i "helfigur"). Han skrev bare ut fra bildene som lå på forumet (denne bildetråden). Så da vet dere det. Hvis det var stemning for det, så var vi velkommen tilbake. Jeg blir gjerne med til Rødde i sommar igen! Det var en koselig dag. Synd at jeg ikke visste at han skulle bruke et av mine bilder, så hade han kunnat få det i större format. Vi var i byen idag, men jag fick inte tid att besöka bondens marked. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det var da godt å høre at jeg var savnet, da. Har savnet meg jeg, også. Gjorde som du sa, Sille, men med den varianten at jeg sa opp abonnementet og abonnnerte på nytt, med valget "Øyeblikkelig epostvarsling". Følger spent med. Da får vi teste det da,- Fikk du mail? Jepp. Det ser ut til at dette hjalp. Krysser fingre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det bør nok bli i juli eller august, ja. Jeg synes forresten vi bør ta noen "mellomtreff" i sommer også, sånn at vi får til litt mer av det vi ønsker mens vi enda har sommer. Vi kan fortsatt ha 1. lørdag i hver måned som treffdag, men for de som vil ut litt mer, eller ikke kan på hovedtreffene, så hadde det vært artig med ekstra treff f.eks. 3. lørdag i juli og august. Kanskje i juni også? Helena: Det ble faktisk bra nok de utgavene han tok fra nettet. Ble overrasket selv. På et par meters avstand (som jo også blir avstanden kundene kommer til å se bildene på i salgstelt), så så det mer enn bra nok ut. Han hadde forresten lyst til å bruke bildet med grisen som hadde munnen åpen, men det ble litt for uappetlittelig i ha i et salgstelt. hehe. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kan også godt tenka meg nokre mellomtreff. Treng ikkje vera på laurdag heller, det kan godt vere kortare treff på ettermiddag/kveld, litt på sparket når vær og lysforhold er bra. Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vi fikk jo ikke med oss den fossen det var snakk om (Malvik?) og så er det vel også mye upløyd mark på Stjørdal. Kanskje flyspotting dersom det kommer noe spennende dit. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Flyspotting kunne vært noe ja,- Det må forresten takes på en lørdag,- den store "syden-dagen". Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Vi fikk jo ikke med oss den fossen det var snakk om (Malvik?) og så er det vel også mye upløyd mark på Stjørdal. Kanskje flyspotting dersom det kommer noe spennende dit. Ja, Mostadmarka, Humla, Nevra, Jernverket, Foldsjøen...fint der, men det bør være sommer. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Steinvikholmen, Munkholmen, Tautra, festningene i Verdal, Hyttetur, Ørnesafari, Runde-tur osv, osv...... Ser ut til at vi kan få litt å ta bilder av i sommer også ja..... Endret 13. mars 2010 av Sille Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Steinvikholmen, Munkholmen, Tautra, festningene i Verdal, Hyttetur, Ørnesafari, Runde-tur osv, osv...... Ser ut til at vi kan få litt å ta bilder av i sommer også ja..... Ja....og ikke minst Den Gyldne Omvei! (Ser ut som vi må lage en prioriteringsliste...vi har jo for flere år fremover der) :!: Lenke til kommentar
Sille Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 http://www.norfoto.no/index.php?nyhet=6 Lenke til kommentar
arela Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 toppers sille - det hørtes spennende ut Lenke til kommentar
pakarang Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hei damer og herrer, Jeg er helt splitter ny her, akkurat logget inn for første gang.... er det mange spennende mennesker med EOS i Trondheim (ser iallefall mange EOS rundt nå i det fine vår været). Jeg kom hit fra ett annet forum, Canon forumet. Hadde vært moro og møte dere, lære noe nytt og finne nye venner... om dere lar meg selvfølgelig.. ;-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Velkommen skal du være, dette er et kjekt sted å være for en fotointeressert og kameramerket gir ingen begrensninger. Vi er mange her som har Canon også. Her lærer i alle fall jeg stadig noe nytt, enten direkte på Forumet eller på alle de fine treffene vi har hatt. (Vanligvis første lørdag i måneden, i april blir det andre lørdag). Kanskje vi skulle fått frem noen linker over en del av treffene vi har hatt...i hvert fall finner du de under Fotoaktiviteter, og da er de merket Trondheim..(er du en tur i Oslo, er Akam-gruppen der også flink til å ta imot nye Akamister..) RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Selvfølgelig får du være med oss! Her er alle velkomne! Vi har treff som regel hver 1. lørdag i hver måned, men antageligvis så vil det bli flere treff i sommer. Vi stortrives sammen, alderen varierer fra 12 til pensjonistalderen, men fi har en ting felles,- fotointeressen. Vi er veldig sosiale, så på treffene blir det som regel ett kafèbesøk, og mange diskusjoner. Vi har ingen deltageravgift eller medlemsavgift, og vi prøver å holde kostnadene i forbindelse med treff nede så langt det er mulig. På denne måten får flere anledning til å være med. Vi setter heller ingen krav til utstyr. Her kan alle være med, enten de har kompaktkamera eller profesjonellt utstyr. Selv de med Nikon får være med Vi diskuterer her hvor vi skal dra på treff, så her har alle anledning til å være med å planlegge! Velkommen! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Her er forresten bildetrådene fra de to siste treffene vi hadde: Fototreff Fototreff Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Ja, du er velkommen på treff, pakarang. Også vil jeg minne andre på, og si ifra til deg, om at treffet i april IKKE er første lørdagen, men andre lørdagen pga påsken. Så neste treff er altså 10/4. Noen som har noen ønske om hvor vi skal fotografere den dagen? Alle kan komme med forslag, inkl de som ikke har vært med på treff før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå