RandiA Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Helena, har du vært i Kontrollpanel og haket av for varsling med e-mail? Dette fungerer alltid uten problem for meg, får straks varsling om de trådene jeg følger med på... RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Takk, ja det har jag gjort, og jag får email ibland (kanske en gang av fem). Noen annen i gruppa har snakket om dette problem, men jeg husker ikke hvem det var. Jeg har egen mailserver og inget antispamfilter, og andra forum fungerar 100%, så jeg tror ikke att felet ligger hos meg. Ååh, nydelig vär idag, och så kan jeg ikke gå ut... Håper det blir lika fint imorgen. Endret 5. mars 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, flott i dag. Tok en liten tur i Estenstadmarka jeg, hadde ikke med kamera. Håper du kommer i morgen da, Helena...og noen andre? Skal vi møtes utenfor Studentersamfundet? 12-13 tiden eller? Randi Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er fortsatt dårlig med foten, men jeg må bare ut, så jeg tror jeg blir med imorgen (om det ikke plutselig blir mye dårligere). Jeg kan jo dra hjem tidligere om det blir for vondt. Studentersamfundet kl. 12 passer meg fint. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Da nærmer det seg VELDIG tid for treffet. Siden vi ikke har avgjort hvor vi skal, så er det for sent med bil-demontering, i alle fall. Bør si ifra dagen i forveien, synes jeg. Så da blir det ruta jeg kom med, eller? Studentersamfundet - Øya - ei bru over til Ila-sida - Ila og kafe Filter? Kl. 12? For de som evt synes turen blir kort, så kan kanskje en liten omvei på Øya være greit? Også er det jo lov å rusle videre etter kafeen også. Edit: Været ser fortsatt lovende ut, men muligens en del vind, for det er meldt sterk kuling (20 m/s) utpå kvelden. Lettskyet og sol meldes. Endret 5. mars 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er fortsatt dårlig med foten, men jeg må bare ut, så jeg tror jeg blir med imorgen (om det ikke plutselig blir mye dårligere). Jeg kan jo dra hjem tidligere om det blir for vondt. Ta med rullestol Håper dere får fint vær i morgen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, vi kan gå innom St Olavs og høre om vi kan låne en ut dagen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 He he! Samboern foreslo også det. Forresten, det finns en jente/dame i Stockholm som rusler runt (även på natta) i rullestol og fotograferer gatelivet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, vi kan gå innom St Olavs og høre om vi kan låne en ut dagen. :!: :!: ..ja vi er jo i nærheten der, Helena, så ingen fare.... Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da er jeg hjemme igjen, uthvilt og edruelig. Jeg og Jørgen kommer også i morgen. Det var studentersamfundet kl. 1200, ikke sant? Hvor er det da mest hensiktsmessig å parkere? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Leutenhaven, kanskje? Litt å gå både til startsted og fra sluttsted, men ikke kjempelangt fra noen av stedene. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Leutenhaven, kanskje? Litt å gå både til startsted og fra sluttsted, men ikke kjempelangt fra noen av stedene. Ja, kanskje smartest i Parkeringshuset der ja...(eller oppe ved Bunnprisen i Elgester gate) RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sjekket den andetypen det ble spurt om, de små litt svart-hvite: Det er kvinand (latin: Bucephala clangula )...norske navnet etter vingenes litt "kvinende" lyd. RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da har jeg laget bildetråd her. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Sille har startet bildetråd for treffet idag her. Neste treff blir IKKE den 3. april, da dette er midt i påsken, men 10. april. Siden det da er andre lørdag i en måned, kan vi ikke regne med å være like heldige med været som vanlig. Endret 6. mars 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Takk alle for en hyggelig tur! Endret 7. mars 2010 av HelenaN Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Helena, har du vært i Kontrollpanel og haket av for varsling med e-mail? Dette fungerer alltid uten problem for meg, får straks varsling om de trådene jeg følger med på... RandiA Det er mange måneder siden epostvarsling sluttet å virke hos meg, og ja, det fører til at jeg alt for ofte glemmer at dette forumet og denne aktiviteten eksisterer. Hvis det kan være noen trøst. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Helena, har du vært i Kontrollpanel og haket av for varsling med e-mail? Dette fungerer alltid uten problem for meg, får straks varsling om de trådene jeg følger med på... RandiA Det er mange måneder siden epostvarsling sluttet å virke hos meg, og ja, det fører til at jeg alt for ofte glemmer at dette forumet og denne aktiviteten eksisterer. Hvis det kan være noen trøst. Du er i alle fall dypt savnet. Trykk på "abboner på dette emnet" øverst på siden, så skulle nok e-post varslingen fungere igjen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Ole Johan som var hadde treff hos i sommer på gården på Rødde, var innom her i kveld, og hadde fått skrevet ut et par bilder som ble lagt ut i bildetråden fra treffet. Avtalen var jo at han skulle få bruke bilder vi tok mot at vi fikk komme, ta bilder, og spise grillmat til kostpris. Bildene som han har skrevet ut, og har rammet inn, og som skal brukes på bl.a. bondens marked i Trondheim i morra (og sikkert andre steder også fremover, som pynt i salgstelt) er hanen av MLang og gris nr 3 av HelenaN (den sorte i "helfigur"). Han skrev bare ut fra bildene som lå på forumet (denne bildetråden). Så da vet dere det. Hvis det var stemning for det, så var vi velkommen tilbake. Endret 12. mars 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvis det var stemning for det, så var vi velkommen tilbake. Når vil det i såfall være aktuellt? Juni? Juli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå