Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, ja det har jag gjort, og jag får email ibland (kanske en gang av fem).

Noen annen i gruppa har snakket om dette problem, men jeg husker ikke hvem det var. Jeg har egen mailserver og inget antispamfilter, og andra forum fungerar 100%, så jeg tror ikke att felet ligger hos meg.

Ååh, nydelig vär idag, och så kan jeg ikke gå ut... Håper det blir lika fint imorgen. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Da nærmer det seg VELDIG tid for treffet.

Siden vi ikke har avgjort hvor vi skal, så er det for sent med bil-demontering, i alle fall. Bør si ifra dagen i forveien, synes jeg.

Så da blir det ruta jeg kom med, eller? Studentersamfundet - Øya - ei bru over til Ila-sida - Ila og kafe Filter? Kl. 12?

For de som evt synes turen blir kort, så kan kanskje en liten omvei på Øya være greit? Også er det jo lov å rusle videre etter kafeen også.

Edit: Været ser fortsatt lovende ut, men muligens en del vind, for det er meldt sterk kuling (20 m/s) utpå kvelden. Lettskyet og sol meldes.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Det er fortsatt dårlig med foten, men jeg må bare ut, så jeg tror jeg blir med imorgen (om det ikke plutselig blir mye dårligere). Jeg kan jo dra hjem tidligere om det blir for vondt.

Ta med rullestol ;)

Håper dere får fint vær i morgen.

Lenke til kommentar

Sille har startet bildetråd for treffet idag her.

Neste treff blir IKKE den 3. april, da dette er midt i påsken, men 10. april. Siden det da er andre lørdag i en måned, kan vi ikke regne med å være like heldige med været som vanlig. :p:)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Helena, har du vært i Kontrollpanel og haket av for varsling med e-mail? Dette fungerer alltid uten problem for meg, får straks varsling om de trådene jeg følger med på...

RandiA

Det er mange måneder siden epostvarsling sluttet å virke hos meg, og ja, det fører til at jeg alt for ofte glemmer at dette forumet og denne aktiviteten eksisterer. Hvis det kan være noen trøst.

Lenke til kommentar

Helena, har du vært i Kontrollpanel og haket av for varsling med e-mail? Dette fungerer alltid uten problem for meg, får straks varsling om de trådene jeg følger med på...

RandiA

Det er mange måneder siden epostvarsling sluttet å virke hos meg, og ja, det fører til at jeg alt for ofte glemmer at dette forumet og denne aktiviteten eksisterer. Hvis det kan være noen trøst.

Du er i alle fall dypt savnet. Trykk på "abboner på dette emnet" øverst på siden, så skulle nok e-post varslingen fungere igjen.

Lenke til kommentar

Ole Johan som var hadde treff hos i sommer på gården på Rødde, var innom her i kveld, og hadde fått skrevet ut et par bilder som ble lagt ut i bildetråden fra treffet. Avtalen var jo at han skulle få bruke bilder vi tok mot at vi fikk komme, ta bilder, og spise grillmat til kostpris.

Bildene som han har skrevet ut, og har rammet inn, og som skal brukes på bl.a. bondens marked i Trondheim i morra (og sikkert andre steder også fremover, som pynt i salgstelt) er hanen av MLang og gris nr 3 av HelenaN (den sorte i "helfigur"). Han skrev bare ut fra bildene som lå på forumet (denne bildetråden).

Så da vet dere det. :)

Hvis det var stemning for det, så var vi velkommen tilbake. :)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...