Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Vi har etter kvart vore mange stadar i byen og rundt omkring, men kanskje mest på vår/sommar/haust. Det er mogeleg å besøke ein stad i har vore tidlegare, men denne gongen på vinterføre. F.eks. Ila, eller Lade, kafeen i Ringvebukta er den open også om vinteren? Vinterlege strandbilete kan vera eit motiv.

 

Sponhuset er åpent hver lørdag og søndag hele året 11-17......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har etter kvart vore mange stadar i byen og rundt omkring, men kanskje mest på vår/sommar/haust. Det er mogeleg å besøke ein stad i har vore tidlegare, men denne gongen på vinterføre. F.eks. Ila, eller Lade, kafeen i Ringvebukta er den open også om vinteren? Vinterlege strandbilete kan vera eit motiv.

 

Sponhuset er åpent hver lørdag og søndag hele året 11-17......

Jøss, er det åpent...deilige vafler der....

Lenke til kommentar
Ser ut til at tråden har fryst fast :devil:

 

Det er en smule kaldt ja, det skal være sikkert. Var på frostrøyksafari sammen med SirRoald i dag, pg det var en kald affære,- hadde bilen gående for å varme oss i,- men det var jaggu godt å komme inn til kaffe og julekaker etterpå...

 

En smakebit:

post-107896-1262887024_thumb.jpg

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Uansett hvor kaldt det er, så kommer jeg til å lengte etter slike bilder som dette Sille, når jeg sitter på verandaen i sommer.

Ringvebukta høres greit ut, men hvor kjører man og hva er Sponhuset.

 

Ringvebukta finner du her

 

Sponhuset finner du her

 

Og fler Frostrøykbilder finner du på min Flickr,- se signaturen....

Lenke til kommentar

Er det noen som møter opp da....? Skal prøve å komme, drar til Sponhuset, håper noen venter der om det blir forsinkelser. Jeg kan melde til noen hvis jeg ikke får det til. Men vi har jo husly der hvis det ikke stiger noen grader til i morgen. Akkurat nå er det minus 22 hos meg, og det har vært tå-kaldt på de siste gå-turene synes jeg. Har ikke fått kjøpt de der varmeputene enda, smarte, til å putte i vanter og sokker. (Clas Olson og sportsforretninger har)

Randi

Lenke til kommentar

Jeg kommer i alle fall. Helena også dersom formen er bra nok, sier hun. Også tror jeg da det er andre som kommer? Jeg kommer til å kle meg godt, for det er fortsatt meldt -18C i morra. Fant ut tidligere idag at selv med tykke sokker, ullsokker og selskinnsko, så blir jeg ikke holdt varm på tærne når det er under 20 kalde. Får se åssen det går med -18. :)

 

Edit: Sille kommer vel? Rett fra jobb.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...